• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

koko - jag har som vanligt en superbra ursäkt att inte komma på era träffar. Det är svärmors sista dag hos oss så jag tror inte det skulle vara så populärt om jag stack iväg. Men jag lovar att att nästa gång (om jag är hemma) så ska jag dyka upp.

• Bröllopstokiig

Jag kommer så klart, det har jag redan sagt!
    Trots att jag har gäster då, så kommer jag! (pik till er andra). Jag kan komma förbi i af 1-2 h!! Bättre än inget!

• _koko_

Sorry, cicci, har inte läst ikapp allt sedan jag var borta får jag erkänna. :)
    Kul!!

Ska bli så roligt att träffa er igen!

• _koko_

FruL hälsar, hon verkar ha det oförskämt bra i paradiset! :)

• Snart så....

Åhhhh det kan jag tänka mig, Frullan njuter väl i värmen på stranden??

Håller helt med dig Muggles, tror bimarna dricker på tok för LITE vin för att ägget ska fästa ordentligt :D
    Du, jag, Cicci & Frullan drack rätt rejält innan plusset kom

koko, det ska bli så roligt att träffas :)

• Lapinette

Komiskt Muggles att du tog upp det där med vindrickandet. Pratade precis med tjejerna på jobbet om att vi ska ta några vita veckor för att se om det hjälper oss att bli gravida. Dock blir det inte den här omgången.

Koko - vet alltid det låter ömkligt med mina ursäkter men förra gången var jag i SA och svärmor åker den 4 mars på eftermdiddagen så det passar liksom inte.

• Lapinette

OM det skulle vara mängden vin (att dricka mycket) som hjälper till så hade vi varit gravid för länge sen!

• Bröllopstokiig

Lappis: Jag tror att man ska dricka mycket vin just runt BIM, inte när man ska sexa loss och veckan innan, för då ska både du och din man vara i toppform...
    Men vinet efter har liksom varit perfa...

• Snart så....

Lappis, ni kanske skulle ta ett upphåll runt ÄL och dricka just under BIM tiden??

Svar på tråden När märker man av det?