• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Sweet - det är forskaren i dig som vill ha konkreta svar! ;) Jag är likadan!

Jag fick just svar från JÅ. Jag har tydligen helt dugliga ägg och inga konstigheter - varför det gör ont har jag inte fått svar på... :(
    Mer pergotime får jag inte förrän mannen har kollat sina simmare och det blir väl inte klart förrän i början av april... Och då är jag i Japan. Det blir till att vänta ända till maj alltså... :(

• BrudSommar2006

Storasystern, men hur var det, han har tid för att kolla sig i alla fall? Visserligen tar det ju lite tid för er nu men det är ju bra att utredningen är igång. Hittade du någon förklaring på utebliven ÄL?

• Lapinette

Neeeeej, Sweet, du skulle ju skrämma iväg tanten, lååångt bort! Vad ledsen jag blir! Shit, vad hopplöst det är för oss stackare som är lämnade kvar.

• BrudSommar2006

Sweet, trist, vi trodde så på dig ju! Fast det positiva i det hela är ju att ni också har utredning på gång så ni kommer snart att få veta om allt är som det ska.

Lapinette, ska ni inte försöka få tid för utredning snart i alla fall hellre än att fortsätta vänta?

• BrudSommar2006

Mindre, jag håller med, det verkar vara segt att få till nästa plus. Det känns inte troligt att alla som kämpar på här har allvarliga fel på något så nu måste det bara komma ett plus här i tråden snart.

• Bröllopstokiig

Fy vad trist Sweet! Jag lider med dig!
    Jätte tråkigt verkligen!
    STOR kram till dig gumman!

Mindre: Scandic Anglais är poppis för AW och likaså hotellet på Linnegatan.

• sweetstreet

Ja just nu känns det verkligen som om det är något lurt för oss som "gamlingar" i tråden som fortfarande inte får till det....

Det liksom bara inte vill sig.

Surt Syrran med er timing. Fast som sagt det kanske ändå känns skönt att allt är "igång" nu.
    Vi har ju också sjukt lång väntetid här för t ex min gynkoll, men det känns ändå som om det är rätt ok för min del eftersom man iallafall HAR en tid.
    Konstigt jag vet, så känns det.

Hur länge ska du vara i japan denna gången?

• sweetstreet

Tack alla tjejer! Ni är verkligen UNDERBARA!!!!! :)
    All omtanken bara liksom strålar ut från tråden!!!
    Shit, man får nästan en tår i ögat... Är det verkligen inte gravidhormon som spökar ändå??!! :o ;) (not!!!) Sitta här och lipa på morgonkvisten...

Vad skulle man göra utan er!!!

Stor kram tillbaks!!!!
    Men nu måste jag försvinna ett litet tag. Tittar in inge senare. För er som hunnit gå hem innan dess så säger jag: ha en jätteskön helg!!!! :)

• Lapinette

Brudsommar - har inte bokat någon tid. Såg att jag var hos gyn i slutet av november så jag inväntar lite till. Ringer nog och bokar tid om det inte blir något nästa gång heller för det är ju ofta lång väntetid innan man får komma.

Afterwork - Hotellet är trevligt! Det röstar jag för.

• Storasystern

Brudsommar - mannen väntar på en remiss från Huddinge för koll. Sen är det lång väntetid för att få komma dit (enl. gurun Koko) och sedan får man vänta 3v på provsvar. Surt! Men visst, vi kollar upp allt som går. ;) Tänk om det fanns snabba hemma-prover så att man slapp alla väntetider.... *önskar*
    Sista dagen i celibat idag iallafall! Hurra! :)

Sweet, det blir nog en månad i Japan denna gång. Mer står jag nog inte ut med. :(

Svar på tråden När märker man av det?