• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Vår lilla tjej har riktigt bruna ögon...hon är sååå söt.

• sweetstreet

HAhaha Muggles!!!! :D
    Det var skoj tycker jag! Humor!!! :)

• Bröllopstokiig

Nu ska jag ta helg!

Ha en underbar helg med svärisarna ni som har dem i närheten!

Själv ska det bli en lugn helg, inget planerat...

Kramar

• sweetstreet

Cicci,

min man var värsta rödhåriga barnet!!! Jag har sett bilder och filmer :D

Numer är han snarare "brunhårig" men med många röda stänk i skägget...

Å andra sidan gissar jag att jag har rätt dominanta anlag, så skulle vi få barn ihop så lär det brås mer på mig än honom. Gissar jag???? :?

Men annars har jag inget emot rödhåriga ungar ;) Det enda jag hoppas att ett ev. biologiskt barn INTE ärver av min man är hans otroligt taskiga pigment!! Han bränner sig bara man ritar en sol på ett papper, jag lovar!

• sweetstreet

Ha en jätteskön helg Cicci!!!! :)

• sweetstreet

Och Lappis, jag svarade faktsikt på ditt inlägg ang "svärmorsaktivitet". Fast mitt inlägg var ju mer en fråga än ett svar förstås.
    Men det var främst för att det är svårt att ge råd när man inte har nå'n aning om vad hon gillar att göra. :?

Jaja, nu har jag ju inte bott i Stockholm på ett bra tag, men vissa saker finns väl ändå kvar. Iallafall de mest "turistiga" typ olika museum, slottet, Skansen mm mm.

Men det där på Mosebacke lät väl toppen ifall hon gillar jazz!!! :)

• _koko_

Oh, vilka härliga tips ni kom med direkt! :) Jodå, glidmedel funkar hyfsat men man måste vara så försiktig ändå...
    Mest jobbigt är nog att det går i ett, först oro inför op, sen op och återhämtning, sen svamp och nu senast slidkatarr... Blä. Jag är inte direkt bästis med mina nedre regioner just nu...

• Lapinette

Min svärmor är så snäll så hon gillar allt...vilket gör att det blir svårt att komma med förslag. Vi lär väl gå ut på stan och "fånga dagen". Det är typ snöstorm här så vi lär nog inte komma så långt från Vasastan.

Kan tillägga att min bror t o m är mörkare än mig och har två blonda killar (mamman är blond). Jag brukar skämta och säga att det inte är han som är pappan.

• _koko_

SNÖSTORM lappis??? :D Hahaha har du sett ut genom fönstret på sistone? Ett par flingor dalar ner här på drottninggatan...

• Liten med Mindre

Hihi - min man hade värsta kopparröda hjälm som liten. Såg det ut som på bilder. Jättsöt och säkert världens busigaste. :D Nu är det mer rödblond, blå ögon.

Lapinette - svårt med mysiga saker så här års.
    Kanske går det turer till skärgården i alla fall?
    Hitta någonstans där ni kan ut och promenera säkert på isen. Garanterat annorlunda.
    Promenera ut och fika på Djurgården.
    Kolla in vernissager på Hornsgatan (tror de brukar byta konst i gallerierna på lördagar).
    Utflykt till någon gullig småstad (Trosa, Sigtuna, Mariefred,...osäker på dessa).
    Steninge slott kanske har glasblåsning så ni kan kika?

funderar vidare

Svar på tråden När märker man av det?