• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

var just in i andra tråden för att spana om någon var kvar :)

• Snart så....

ska du göra något skojj i helgen?

• Liten med Mindre

Nä, jag är kvar. Är bara så jätteseg i huvudet. Försökte bli pigg av KitKat Cappuccino (såå mycket godare än vanlig), men det gjorde mig bara mer hungrig.

• Snart så....

Jag har just ätit lite blåbärssoppa så jag borde klara mig till middagen

• Snart så....

Vi ska bara slappa och köra shoppingtur i stan. Säkert kommer vi hitta på något mer men sååååå skönt när hela helgen inte är uppbokad

• mugglesfan

Har just ätit ngn slags mandarinapelsin el kanske det var en apelsinmandarin

Vi åker till svärisarna i helgen och en dagstur till Sunne, så det blir skidor på lördag. Och god mat och .... höll på att skriva vin men nej, det blir det ju inte nä.

• Snart så....

Hahahah börjar du sakna vinet? Än så länge går det bra för min del men saknar det där mysiga med ett glas på fredagen när man kommer hem...

• _koko_

*tillbaka från långt möte*

sweet - neje!!! Fy vad ledsen jag blir för din skull... Önskar så att det ska vara din tur snart!!!!!

lapinette - dina ursäkter är inte dåliga, jag retades bara. Tycker det är sunt att inte försöka hinna med allt man kanske vill utan acceptera att man måste tacka nej ibland. Jag önskar att jag var mer så (fast jag har iaf slutat tacka ja till tre fester samma kväll...).

Är supertrött och undrar om jag alls kommer orka med något snusk ikväll, fast jag skulle gärna vilja!! Trist är att mina slemhinnor är såååå ömtåliga pga sprutorna, så det är svårt att gå hela vägen... :[ Men men, man kan ju ha det skönt ändå. :D

snartis - jaa, ser verkligen fram emot nästa söndag!!

• Lapinette

Jag är också kvar. Haaalllååå!!! Har ju varit otroligt dött här senaste timmen. När slutar egentligen folk på fredagar?

• Lapinette

koko - I know men jag har en förkärlek att alltid förklara mig även om jag inte behöver.

Trist om det gör ont...det ska ju vara skönt.

Själv ska jag hem och laga en god middag till maken och svärmor. Imorgon ska vi väl ut på stan med henne. Några förslag på vad vi ska göra?

Svar på tråden När märker man av det?