• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Mindre: brukar de ha massage på sina dop?!

• mugglesfan

Sorry, kunde inte låta bli... Låter bra det där Mindre. Seriöst vindrickande inför BIM - precis vad jag sysslade med.

• mugglesfan

Aaaaaahhhhh, varför kan inte eftermiddagen ta slut så man får sätta sig i bilen och åka upp till svärisarna i en mysig håla i Värmland? Har ingen lust att jobba mer idag!

• sweetstreet

Dagens rapport:

Tanten är på ingång :( :( :( :( :(

Sorry tjejer, det lär inte bli jag som lyckas bryta den här eländiga minus-trenden i tråden. Tyvärr.....

Igåekväll (sent) var det svagt rosa flytningar när jag pappersmuffade och det brukar vara förtrupperna.
    Och nyss (i morse) kom det lite blod så hon är nog definitivt här.

Jävlar!!!!! Jag trodde verkligen att det kanske KUNDE varit ngt denna gången! Vissa omgångar hoppas man ju "bara" för egentligen känns det inget, men denna gången tyckte jag att jag fick några symptom ändå, typ våtmark i brallan etc...

Tror man kommer bli galen på kuppen!!!!!!

• Liten med Mindre

Äsch - Sweet, vad trist. :( Det verkar vara en seg kulle att komma över till plussidan nu.

Jag kan ju inte låta bli att hoppas heller, fast vi mådde piss under ÄL. Nåja, tur att det händer mycket så går tiden fort. Har plötsligt blivit inblandad i massor av saker på jobbet. Vet inte riktigt hur det gick till.

• Storasystern

Faaaan Sweet!!! *kramar om* Elände och skit.

Vad är det med oss som är kvar!?? Varför är det ingen som lyckas??? Man blir lite uppgiven... :( :(

• Liten med Mindre

Förresten - ni Stockholmsbönor, har ni några bra tips på trevligt ställe för en drink/vin efter jobbet. Ev något att äta också. Det var ju ett tag sen jag var ute...

• sweetstreet

Om det gäller alkohol så kan jag säga att jag har druckit en hel del förra veckan samt början av denna. Dock inte de senaste 3 dagarna.

Men jag vet inte jag, tror snart inte att något hjälper. Jag låg igårkväll och pratade med maken om VAD det kan vara som gör att dethelt enkelt inte vill sig för oss. Båda är vi sådana att vi har svårt för att inte ha ngt riktigt svar. Så på det viset känns det bra att vi snart ska få lite svar (förhoppningsvis). Han ska kolla simmarna nästa vecka och beroende på det resultatet så ska jag höra av mig till läkaren igen för ev koll innan gyn-besöket.

Men som sagt, allt känns rätt surt just nu måste jag erkänna...... :(

• sweetstreet

Tack Syrran och Mindre!

Känns sååååå skönt med denna tråden iallafall!!! :)

• Snart så....

NEEEEEEEEJ Sweet!!! Dumma tantj*vel att inte hålla sig borta
    Kramar till dig

Svar på tråden När märker man av det?