• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Lapinette, ja, det är ju i och för sig inte så kul att springa hos gyn heller. Fast jag inbillar mig ändå att den svåraste biten skulle vara att få mannen att komma iväg och kolla sig, själv är man ju van att springa hos gyn liksom.

• Liten med Mindre

Åh, inser att senast jag var ute på afterwork, som inte var enbart middag på restaurang, så var vi på hotellet. Där är nog ok för en drink. Att äta där är däremot ingen höjdare. Dålig mat och miljö.

Anglais kan ju vara något.

• BrudSommar2006

Storasystern, suck, man tycker ju inte att sådana där tester borde vara särskilt komplicerade, de borde ju hinna med dem på löpande band känns det som. Fattar inte att man ska behöva vänta så länge på det!

• Lapinette

Min man har sagt flera gånger att han är beredd att gå och testa sig. Vet dock inte vart vi ska skicka honom någonstans utan det blir ju en följd av att jag går till min gyn och frågar. Där hoppas jag att han kan få gå vidare till Sophiahemmet då han är kund/försäkrad där så vi slipper vänta i flera månader men förmodligen så går nog inte spermaprover under "vanliga" åkommor.

• Bröllopstokiig

Mindre: Då har du verkligenf haft otur, jag tycker det är jätte bra mat och service ¨på hotellet!!!!! Miljön är kanon om man får ett bra bord, men då måste man ju boka det innan.

• mugglesfan

Nej Sweet: nu missade jag dig (jag var lite otrogen i andra tråden )!!! Skickar massor av virtuella tröstkramar! De riktiga får du kräva av mannen. Det här är ju helt otroligt! Som frullan brukar säga: hur kan det vara så svårt?!

• mugglesfan

StoraSyrran: då kan du bidra med lite mer snusk sedan då när du inte lever i celibat längre?!

• Snart så....

har alla gått hem eller?

• Snart så....

Jag ska åka och shoppa och sen ut och äta med sambob, grekiskt mmmmmmm

• mugglesfan

*....och där landade jag med en duns från den andra tråden*

Hej Snartis! Jag är här fortfarande!

Svar på tråden När märker man av det?