• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

HAha!!! Inte visste jag att ni hade sådana lokala skillnader i vädret i Stockholm!!! ;) :D :D

• Liten med Mindre

Nu blir det helg här med. Ha det så skönt alla!

• sweetstreet

Mindre! Ha en skön helg!!! :)

• Lapinette

*Asgarv* - jag har inget fönster precis där jag sitter. Min man brukar messa och påpeka vädret ibland och jag har ingen aning om hur det ser ut. Sist jag tittade ut snöade det rejält.

Har ingen bil under vinter då mannen inte vill köpa vinterdäck så det blir inte att ta sig utanför tullarna allt för långt. Däremot så erbjöd sig min mamma att svärmor kunde hänga med ut till landet en dag (Mariefred). Hur nu de ska kommunicera med varandra?

Gillade tipset med att gå och titta på konst på Hornsgatan. Det var länge sen vi var där och gick. Är ganska så säker att det har hon inte gjort. Kanske ta det i samband med brunschen på Mosebacke?

• mugglesfan

Nu sticker jag snart till Värmlandshålan! Ha en bra helg allihop! Och deppa inte för mkt Sweetan. Hoppas mina virtuella kramar också hittade fram (som tanten tyvärr gjorde).

• sweetstreet

Tack Mugglan!!! Det gjorde de :) :)

Ha en jätteskön helg i Vääärrrmlannnd (uttalas på värmländska!)

• _koko_

Kraaaaaaam från mig också, äntligen HELG!!!!! :) :) :)

• viktualia

Lapinette - jazzbrunchen på Mosebacke är verkligen en höjdare! *tipsa tipsa*

Nalen kanske har nåt skoj för sig - dit har jag aldrig tagit mig men det kanske vore något?!?

Och konsten på Hornsgatan var länge sedan... kanske något man borde ta sig för snart.

Sen beror det ju på vädret vad som är trevligt att göra.... Promenad på Djurgårn, fika uppe i Kaknästornet, nåt trevligt museum kanske...

• Lapinette

Hoppas på uppehåll i helgen även om det verkar som solen inte kommer att vilja närvara. Så mycket enklare om man kan promenera runt på stan. Kom precis hem och det är kallt och blåsigt ute. Brrrr...

Har redan fått ett psykbryt på maken. Han är så "spänd" när hans mamma är här. Går liksom inte att kommunicera på samma sätt med honom. Suck! Flyr hit till er istället.

• sweetstreet

Ojdå lapinette.
    Låter ju inte helt bra... Men kanske blir det bättre när han har "vant sig" vid att ham mamsen i hemmet?!

Svar på tråden När märker man av det?