• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Hallå!

Jag verkar kanske lite osynlig och där är jag också! Vi har nämligen inte fått in Internet i huset sedan vi flyttade.

Men jag måste ju i alla fall meddela att jag nu fått tantbesök. Inte för att jag trodde något annat men... ja, ni vet hur det är!

• nenne78

ååh vad trist victory! Hade dålig koll på att du skulle BIM:a nu (jag har iofs ingen koll på någon här längre, än mindre mig själv). Att det ska vara så j*vla svårt att få till det?!?!?
    men något positivt: hur trivs ni i huset då?

• Liten med Mindre

Stackare Victory - utan internet och med tant försmäktar vi i detta hus... ;) (Kanske inte riktigt vad Pippi skrev i flaskposten, men ändå.)

Lider med dig. Muffade själv rosa i morse och har hunnit med sedvanlig ilska och gråt på buss och tunnelbana på väg till jobbet. Allting är precis så eländigt vanligt. Synd att börja en vecka så, efter att ha haft en skön helg.

Funderar på att gå till BM för ny koll. För att känna att jag gör något, och för att kanske fatta varför brösten slutat göra ont inför mens, efter att alltid ha gjort mer eller något mindre ont vid mens tidigare. Eller är det gynekolog jag ska träffa nu när tiden börjat gå?

Funderar på att rota runt och boka in en laseroperation för ögonen. Dels för att jag är trött på glasögon och linser, dels för att det kan man inte göra som gravid.

Usch och fy vilken dag detta blir! :(

• Liten med Mindre

Ska förtydliga att de ömma brösten lyst med sin frånvaro de senaste två gångerna. Efter att ha gjort vansinnigt ont i julas.

• nenne78

mindre
    what? har du BIM nu igen? jag har säkert *räknar i almanackan* 8 dagar kvar... Du måste ha en cykel med påhängsmotor. Men en röd muufftuss behöver ju inte betyda att tjocka röda damen har sjungit (dålig tröst jag vet men det var heller inte meningen att försöka, då jag förstår att det inte skulle hjälpa). *kramar om*

• Liten med Mindre

Nenne - det är vanligt "droppelidropp" dags. Cykeln går som tåget. :( Borde börja blöda ordentligt på torsdag, som vanligt det med.

Var rätt cool hemma imorse, men sen hann jag fundera för mycket i väntan på bussen, och då hann hopplösheten och hjälplösheten ikapp. Sur och arg är jag också. Lite farligt att vara på jobbet då. Har sån lust att vara otrevlig mot någon. Men helst ska de ju förtjäna det. Annars mår jag väl skit för att jag skäller ut en oskyldig.

• nenne78

jag blir så förbannad att man varit så skräckslagen över att råka bli på smällen när man var yngre - så fort man hade råkat peta på en pitt utan mössa- å nu när man vill och sliter i karln som en galning så funkar det i alla fall inte. *plats för valfria fula ord*
    Nu väntar vi någon månad innan vi börjar sexmissbruka igen (för det blev ju inte särskilt romantiska möten... ) och tar det inte då - då jävlar.

åååh jag blir så ledsen för er skull!

• Snart så....

Morron i tråden,

Mindre, nej nej nej inte drippilidropp!!! fast än är det inte kört, inte förrän tanten verkligen kommer.
    Var är koko?? är inte hon din tantlönnmördare?? ggrrr vad arg jag blir, varför fungerar det inte??
    Åk och kolla dig hos gyn, Odenplan är ju bra om du inte orkar leta efter ny.

Jag har ju op ögonen, så om du går till Globen så får du 1000:- rabatt. (har ett brev du kan ta med)
    Det är det bästa jag gjort faktiskt, nu slipper jag linser, glasögon *underbart*
    Gjorde det av flera anledningar men delvis för barnfrågan, tänk att vakna mitt i natten och krångla med glasögon *ryser*

• Snart så....

Lite nervös, på onsdag börjar de söka vikarie till mig och då får hela företaget reda på det. Ojoj bäst att vara förberedd på alla frågor, grattis osv...

Svar på tråden När märker man av det?