• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Försöker läsa ikapp här i tråden...

Lappinette - BIM var igår eller idag. Vill varken testa eller gå på toaletten, men funderar köpa ett test någon gång under dag. Får se om jag törs! Har sett tillräckligt med minus hittils.

• nenne78

frejis frejis grejis tjejis!!!

Nä, jag tror ingenting...

• nenne78

men oohoohohohohohoohoh spännande!!!!

• mugglesfan

Frejis: det låter jätteplussitivt! Ooooooohhhh, vad kul det skulle vara - du har ju väntat längst här i tråden (väl?)!!! När är du påväg hem igen? Du kan ju testa när du är hemma igen?

• _koko_

Skit Skit Skit Skit! Jag har dubbelbokat mig på söndag. :[

Ni kan möjligen inte på lördag i stället???
    Vägrar missa en brunch men vet inte hur jag ska kunna flytta på det andra...

Skit skit skit skit igen...

Hej fruLlan, vad skönt att ni kom hem ordentligt! :p Det är klart jag hälsade från dig, fattas bara!

Grattis snartis!! Måste ju vara sjukt bra att vara färdig med budgeten i februari?!!

• Liten med Mindre

Häpp! Har fått en gyntid 12 mars. Nu ska här kollas upp på längden och tvären. Det lär vara precis i ÄL-tider, så han (huga - första manliga gyn för mig) får både aladåber och ägg att klämma på.

• Liten med Mindre

Kan inte på lördag. Tyvärr.

• Frejis

Mindre - droppelidropp, det var trist, men vad bra att du fick tid så snabbt. Skönt att få allt kollar och klart och godkänt inför ÄL.

Snartis - klar med årets budget i februari?!!! Det var strongt!

Muggles - japp, det blir två år i april. "Ljuvlig" väntan, men jag känner några som har försökt i sex sju år utan att lyckas. De adopterade i stället.

Koko - *viskar* Du fick kanske ihjäl henne, den röda?

Svar på tråden När märker man av det?