Heeeej Frullan!
Underbart att du är hemma igen! Vi har pratat och undrat i tråden om dig och hur ni har haft det. Det låter ju underbart i allafall!
Kokos, din tokfia, har du dubbelbokat dig!
Grrrr
Men jag kan ju på lördag med, första lördagen på 4 veckor som jag inte har något planerat, så då kan jag ju lika gärna planera in något
japp, Mindre lämnar som vanligt bästa sammanfattade rapporterna!
Jag har berättat för min chef o det jävla puckot hade misstänkt det, men så här med facit i hand, så krävs det väl ingen Einstein för att förstå att jag är gravid, eftersom jag inte har druckit vin eller alkohol på ett tag... hmmm vi har ju en del representation och annat som inkluderar middag med vin på jobbet, så kanske inte så konstigt. Sen att stor-rökaren Cicci helt slutar röka i samma veva... hmmmmm ja ja what ever...
Pick'n sparkar som fan, nu är han i full gång här - mitt på dagen för ovanlighetens skulle, annars brukar han sätta igång som bäst när jag ska lägga mig.
Första järntabletten inmundigades i går. Nu är jag livrädd för att skita... tänk om man blir helt förstoppad och att det ska vara problem med det där. Måste köpa kartinplommn idag
Magen är liten enligt kollegor och BM; hon kunde inte ens mäta den igår... men jag tycker själv att den vuxit jätte mycket. Men som Mugglan säger, så varierar väl storleken lite med tid på dygn och matintag etc...
FREJIS: wiiiieeeeeee det här är ju såååå spännande, skulle inte förvåna mig om du har lyckats denna gången!
Visst åt du bisolvon etc?
massa kramar till dig over there.... i Litauen!