• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Usch, vilka hemska historier om foster som dör sent (tänk - en vecka före BF, huuuuu). Vill nästan inte höra. Jag som precis har tvingat mig själv att sluta oroa mig och börja tänka "allt kommer att gå bra". Men man kan ändå inte förbereda sig för ngt sådant, så lika bra man förtränger det...

• Snart så....

Mindre, jo det gjorde vi men varken Cicci eller Koko var väl med då?

• Snart så....

Muggles, ja det räcker og med allt annat man måste tänka på. Om man går och tänker på såna hemska saker så skulle jag nog aldrig blivit gravid

• mugglesfan

Snartis: jag har också mammabyxor idag men jag får vika ner muffen för den är alldeles för stor

Min mage är jättekonstig, den växlar mellan två storlekar: en vanlig mage där det inte alls syns att jag är gravid och en gravidmage som definitivt ser gravid ut. ??? Igår kom gravidmagen fram igen efter en veckas uppehåll (jag var ju och despo-köpte mammabyxor för drygt en vecka sedan, sedan försvann den jäkeln).

Mitt ryggonda verkar ha gett med sig tack och lov. Som det mesta var det nog en fas.

Kul att du mår prima frullan!

Mindre: förr hade jag ont i brösten vid ÄL, sedan ändrades det och blev vid mens. Det kan ha ändrats för dig också nu. Kroppen är mystisk. Men den håller oss sysselsatta med funderingar iaf!

• Frejis

God morgon!
    Kul att du och Boris är tillbaka till tråden Frullan. Du ska veta att du har varit saknad här, jättemycket!

En rapport från andra sidan Östersjön (Litauen). Måste bara få klaga lite OT, men det är nog befogat - åkte hit på fredag kväll, kom fram... två dagar senare efter en massa förseningar, avbokade flyg i Köpenhamn, långa köer. Blä... fast dag 2 var inte så dum. Fick iaf en kort promenad och lite shopping på Ecco på Ströget.

Anyway - ingen mens ännu. Pappersmuffandet har inte heller lämnat några rosa/bruna spår. Annars mår jag emellanåt lite illa och känner mensvärk i magen och äggstockarna, ömma bröst. Och humöret är... hm, ordet lämnas över till min man.

Mindre, tack för senast, det var jättekul att träffa dig, träna lite och ta en dopp i poolen.

• Liten med Mindre

Muffa vidare Frejis!

Attans vilken resa ni råkade ut för. :( Hoppas att det går bättre hem sen.

• Lapinette

Frejis - när är det BIM för din del? Det låter ju nästan som om du ska testa.

Frullan - välkommen hem! Du får försöka tänka så här (jag har försökt sen vi kom hem) att attans vad bra ni har haft det. Ni har sluppit flera veckor med snö och grått väder. Jag menar istället för att känna "shit, semestern är över". Ja, som du säkert har läst så har det inte vara något plus alls sen i december.

• Snart så....

Muggles, jag kan inte vika ner muddenför då gör det ont på magen
    Näää det är skönt när den täcker hela magen, fast håller med dig, magen ser olika stor ut olika dagar.

• nenne78

frejis... *studsar av hoppfullhet*

FRULLAN!!! Välkommen hem! *kramar om*

• Snart så....

Shit pommesfrit, fick just bekräftat att en av mina stora ordrar är påskriven!! Nu väntar jag bara på volymen, se om jag blir klar för i år med budgetet :D :D :D
    Ska få ordern efter lunchen.... *nervös*

Svar på tråden När märker man av det?