• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Mindre - så han är här inne och smygläser. Stackarn, måste tro vi är ett gäng galningar. Min man kan ju inte läsa vår tråd men har lärt sig ordet pappersmuffa. Väldigt användbart ord tillsammans med tandpetare, lyktstolpe och igelkott, som han också kan.

• Liten med Mindre

Jo, Lapinette - han läser över axeln på mig när jag surfar hemma och fnissar/suckar/ynkar mig. :) Fastnar i den trollbindande konversationen...

• BrudSommar2006

Lapinette, annars tyckte jag att han förstod svenska rätt bra när jag träffade honom och nu har han ju varit här ännu längre?

Cicci, det kanske går jättebra med dina tabletter, det är ju bra att veta i fall att bara att det finns tabletter som inte påverkar magen så mycket.

Det borde ju gå bra med konserten tycker man med tanke på att 75% av förstföderskor föder typ tio dagar efter utsatt datum. Och om trenden att inte bli så stor håller i sig för dig så kommer du ju att orka bra. Lite ljudisolering på magen bara så löser det sig fint!

• BrudSommar2006

Moppy, bra att du håller dig kvar i tråden i alla fall lite så att vi får höra hur det går med allt!

• mugglesfan

Annars om det är ngn som saknar sin aladåb så kan den personen hämta hos mig - jag har ung en aladåb om dagen. Urk Ibland skulle man behöva ha med sig extra trosor...

• start september

Välkommen hem fruLlan! Du behövs här hos oss! Hur var Seychellerna? Jag var där för ett drygt år sedan - kanon verkligen.

Här är det ju lite skumt med ett konstigt MF.

Moppy - kul att se dig här!
    Jag har tagit nytt HCG idag som jag får svar på imorgon. Har det stigit ska jag göra VUL, få bekräftat att det inte är X och om det är någon mening be om tabletter. PÅ VUL förra onsdagen var jag tom - det fanns inga rester. Därför tror de att det sitter/har suttit utanför livmodern, men är väldigt litet så att det kanske är på väg bort.

• _koko_

Puuuuh, jag har löst det och är ledig på söndag igen. :)

Var riktigt rädd att jag skulle missa det ett tag, hade varit hemskt faktiskt.

Så, skulle vi ta kung carl och har nån lust att boka bord?

• Snart så....

Skojj kokos, vilka blir vi?
    Koko
    Frullan
    Snartis
    Cicci
    Mindre
    Syster
    AM

• Snart så....

Gaaahhh är så hungrig, nu smiter jag och äter

• BrudSommar2006

Muggles, jag kör med trosskydd, det är lite trist faktiskt, jag tänkte mig att det skulle vara så skönt att slippa mens i nio månader och få slippa sånt men icke.

Svar på tråden När märker man av det?