• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Snartis - bim antingen idag eller igår.

Frullan - härligt att ha sett den livlige Boris. När det gäller egen vilja brås han kanske på sin mamma. :)

• Snart så....

Frejis, ohhhh så spännande :) Iväg och köpt test med dig :D

• Liten med Mindre

"Boris den vilde" :D

Kul att han kom över sin semester-siesta och rockade loss lite i rampljuset.

• Snart så....

Brukar du ha dropp innan mens? eller kommer den som en störtflod?

• nenne78

frullan
    hmmm.. *funderar* en vild krabat i magen eller en metallicakonsert ... ole, dole... Det är ju JAG som ska vara mest avundsjuk här!

• mugglesfan

Frejis: händer det att du är sen? El är det första ggn? För jag tycker symptomen låter som ett plus (men det vågar man väl nästan inte skriva här nu längre).

• nenne78

vad fan är en nackspalt?!?!? *novis på mammasnackent*

• mugglesfan

Fast när det gäller Moppy och sept så hade vi ju eg rätt när det gällde plussymptom...

• mugglesfan

Haha nenne: detta är en mycket eminent liten spalt som finns fram till en viss vecka (v13?) och sedan växer bort. Är det tjockare än 2,5 mm så tyder det på Downs syndrom.

• Snart så....

Nenne, de mäter en pyttedel i nacken/ryggraden och om den är för bred så kan barnet ha Downs syndrom

Svar på tråden När märker man av det?