• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Det beror nog på vad man menar med att lägga ned. Vad jag uppfattade så är de båda så stressade på jobbet att de inte "orkar" jobba på det just nu. Därför försöker dem inte. Hon har en betydligt mer avslappnad attityd än vad du och jag har gällande detta.

• start september

Lapinette,

gyn sade till mig att det kan vara bra att blöda ut ordentligt, det kan ge en extra bra grund för att det ska ta nästa gång.

• BrudSommar2006

Jag blir så nervös på sådana där avslappnade människor! Hoppas att de fortsätter försöka i alla fall. Hade man varit 25 så hade man kanske kunnat haka på den avslappnade stilen men nu kändes det för mig i alla fall som att jag ville veta fortast möjligt om det skulle gå eller inte så att man kan söka hjälp medan tid finns.

• start september

Brudsommar,

jag har fått höra att även om en äggledare är helt trasig så kan man fortfarande få till det även när ägget kommer på ena sidan, äggledaren är så duktig att den klarar det. Men sannolikheten sjunker ändå något för att man ska få till det.

• start september

Menade förstås att ägget kommer på ANDRA sidan jämfört med äggledaren men det förstod ni väl

• Snart så....

mörning i tråden,

kom just från en nästan 2 timmar långt möte. Oj vad vissa kollegor är ego och inte tänker på kollegor/företagets bästa!! om vi ska ändra en arbetsrutin som gör att hon slipper MASSA extra jobb, varför klaga??? Puckade människa!!! grrr

annars är jag såååå nöjd, gjorde en storräd igår i butiker med mammakläder :)
    sitter just i ett par supersköna mammajeans, INGENTING stramar över magen :D :D alltså det är helt underbart, går knappt att beskriva.
    Trodde jag hittat en bra lösning med sambons stora byxor men fram på em så stamade de ganska hårt över magen :(

Låter onekligen plussitivt för många i tråden nu :) Kräck´n och Seml´n några andra käcka namn?? :D

• Lapinette

September - du inger mig hopp!!!

Brudsommar - jag har sagt åt henne att gå till gyn då hennes tant kommer så oregelbundet men jag tror inte hon varit där. Förmodligen blir hon gravid innan mig...då hon är så avslappnad och tänker det löser sig medan jag/vi försöker och försöker.

• Snart så....

Åhhh vad härligt för Page att få massa värme, sola, bada och dricka paraplydrinkar :)

• Snart så....

borde inte kokos vara här idag???
    Eller har hon förätit sig på all god mat och bakverk?? :)

Svar på tråden När märker man av det?