• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Hej,
    nu har jag varit på VUL igen.

Det syns ingenting nånstans, det är bara ett mysterium att jag plussar och blöder. "Ibland är det så". Ska ta HCG imorgon för säkerhets skull för att se att det inte stiger.

Det känns att skönt att inget fel syns, MEN man vill ju komma igång igen. Har jag otur blir det här som en jättebauta cykel som man inte vet vart ÄL är i. Hrmpf.

Ja, ja. Det är bara att göra nåt annat så länge! Typ jobba och åka till Sälen! Det ska vara många minus där i helgen så man får bylta på sig. Vi ska åka med kompisar så det lär bli en del vin också, det var ett par veckor sen sist. Bastu och bubbel ska jag dock låta bli om jag blöder sa de gyn.

Hur går det för Thailandsbrud?

• mugglesfan

Hej sweet! Tittar in efter mitt heldagsmöte (snark!).

• sweetstreet

September!!

Låter ju bra att de inte såg något konstigt. Men jag förstår verkligen att det känns frustrerande med Hcg:t och blödningarna. *kram!*

Hoppas ändå du får en skön helg i Sälen! :)

• sweetstreet

Hej Muggles!! :)

Låter som ditt möte inte var superrpännande?

• mugglesfan

Nä vi gick igenom 105 sidor spec RAD FÖR RAD tillsammans med kunden! Suck. Men viktigt...
    Jag har sovit lite kasst de sista nätterna pga ständiga kissningar, så jag hade fullt upp med att se vaken ut.

Sept: jag läste ngnstans att det kan ta upp till 9 veckor innan hcg går ner men jag vet inte vad de säger om det på gyn?

Undrar hur det gick för Thailandsbrud?

• mugglesfan

Oj, nu måste jag snart sticka för att hämta Cicci.

Page: ha en jätteskojig resa! Jag kommer att sakna dig och dina inlägg så lova att komma tillbaka!!!

• start september

Muggles, har läst det också. Fast jag trodde verkligen inte att det gällde när man får så här tidigt MF???

Kroppen har bara fattat att den är gravid i max en vecka och sen kommer den ihåg det en massa veckor. Konstigt.

Gyn var väldigt svävande - sade att han förtod att jag var frustrerad, men att det kan vara så här ibland.

• sweetstreet

Japp!
    Häla Cicci Muggles!! Och ha en riktigt roig kväll!

• sweetstreet

September,

Javisst är det knasigt att kroppen liksom "minns" hur länge som helst!!!!

Svar på tråden När märker man av det?