• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Kommer jag åt en uppkopplad dator kommer jag med all säkerhet skriva några rader!

Undrar hur lång tid det kommer att ta för att läsa igenom allt. Måste minnas att jag avslutar på sid 308.

• Page

Aah, nu har jag gjort en insats i sminktråden också!

Ska passa på att göra mig redo för bikinin....hahaha, tabula rasa är kanske inte klockrent i det här fallet men nu ska jag frisera punkaren och förvandlas till Kojak!

• Page

Återigen, detaljer är viktigt!!

• sweetstreet

Haha!

Skönt som sagt att man inte är ensam desperat och galen... hehehe!
    Här i tråden är man ju i så gott sällskap!!! :D

Förresten på ta l om detta så var din detaljerade snor-förklaring väldigt på pricken Page!!! ;) :D :D

• sweetstreet

September
    är såååå glad att du känner dig glad igen och att du mentalt har lämnat detta bakom dig. Även om din kropp är lite efter så är det ju ändå psyket som bestämmer hur man mår...

• Page

Sweet, minns du den mycket givande diskussionen om igelkotten och punkaren?

• Page

Hur som helst är punkaren ett minne blott! Resultatet= fult och naket!

• sweetstreet

Ojojoj!!! Nu snackar vi alltså porrpunk till porrbikini??????? :o ;) :D :D :D :D

• sweetstreet

Det är rätt Page!

Ska det va så ska det va hela kitet!!! :D

Svar på tråden När märker man av det?