• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Symptom ??? BIM och mätdags lagom till brunchen. 10 dagar kvar och inte minsta lilla symptom. Träningsvärk och bulk är bra medel att döva med i alla fall. :D

Tror nog att min cykel och symptom inrättat sig i leden igen, som det var "förr". Inget dripp dropp, och ont i brösten lagom till mens istället för veckan före. Får se om det stämmer den här gången med...brösten stämmer i alla fall.

Lite som Nennes återfunna aladåb. Kroppen funkar som den "brukar", och vi undrar vad det betyder... :D

• Frejis

Mindre - träningsverken här är väldigt jämnt fördelade :) magen fick ju ingen träning igår så här är det fritt fram att fantisera. Inga nypningar utan mer... *hur ska man benämna det* känning inne i magen och inte på muskelytan *riktigt avancerad förklaring, känner mig nöjd med mig sjäv* och äggstockarna har varit med och värkt någon gång också.

• Frejis

Mindre - tio dagar kvar till bim är ju trots allt ganska många dagar och Kräket har ju inte hunnit fästa än (on h*n inte är blixtsnabb som Pick*en). LillSemla borde antingen börja parkera sig i livmodern (det har hon kanske redan gjort, vem vet) eller så är h*n på väg ut. Vi får se.

• Lapinette

Här är det snarare jättetant. Blöder som en liten idiot och funderar på om det kan vara MF. Vilket som ...gravid är jag då inte!

Jag bedövar menssmärtorna med att ha sån träninsvärk att jag knappt kan gå. Spelar ingen roll att jag tränar 3 ggr i veckan har jag inte varit på pump på 2 veckor så är det olidligt dagarna efteråt och denna gång har jag nog inte varit där på 1 månad men lika mycket vikter smäller jag på. Aaaaaaj, ser ut som jag har skitit på mig när jag går.

Och nu är svärmor här men eftesom tanten kom sent denna gång så blir det att sätta henne på planet och sen direkt hem till sängen!

• BrudSommar2006

Lapinette, det borde väl inte vara MF om mensen inte var speciellt sen tycker man? Hoppas inte i alla fall, det verkar ju vara knepigt att få ording på cykeln igen efteråt.

Vart tog Thailands brud vägen? Blev hon inlagd igen kanske? Hoppas vi får höra hur det går.

Så det är ett par BIMare på gång igen snart, så kul! Alltid lika spännande.

• BrudSommar2006

Jag har funderat på en sak, säkert går det att slå upp det här någonstans men jag tänkte att någon här redan vet. Är det inte så vid ÄL att ett ägg släpper från varannan äggledare varje månad. Så om man t ex skulle han en dålig och en bättre äggledare så skulle chansen vara större att lyckas varannan månad??

• Lapinette

Brudsommar - du har nog rätt bara så ovanligt mycket som kommer denna gång. Blir lite orolig men det är säkert ok.

• Lapinette

Önskar jag kunde göra som din släkting och lägga ned verksamheten i några månader. Även om jag säger att jag ska göra det så vet jag att det inte funkar utan vi provar lika hårt ändå.

• Lapinette

Och förresten enligt spåtanten i Frankrike ska vi ha en liten son i slutet av året vilket innebär att nästa eller näst-nästa gång så måste det ju ta !!!

• BrudSommar2006

Nej men har hon verkligen helt lagt ner!? Jag trodde att hon sade så för att det skulle bli lite mer avslappnat men fortsätta ändå liksom, ungefär som här i tråden ibland. Men jag kanske bara tar för givet att alla gör så efter att ha läst för mycket här!

Svar på tråden När märker man av det?