• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

Nä här var det tomt! Jag hoppar i sängen och läser lite istället!
    Sov gott alla!
    Kram kram från Izzie

• sweetstreet

HAhahahahahaha!!! :D :D :D :D :D :D

*skrattar högt*

Izzie!!!!!!!!
    Har du gkjort ett excelformulär?!?!?!??! :o :o
    Det har jag också gjort!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Himmel! Man ÄR ju verkligen GALEN!!!!!!

Men det känns väldigt skönt att man inte är ensam i sin galenskap! ;)

• start september

Sweet, jag säger det igen - vi galna allihopa!!

Det är det som håller humöret uppe på oss alla!

Är mycket piggare nu i alla fall. Helt plötsligt känner jag att jag mentalt kan gå vidare nu även om kroppen fortfarande är off. YES!!!

Bestämde med en kollega att en rimlig målsättning är en tidig 08-bebis (född 07 börjar kännas avlägset ju...) och då känns det som jag har många chanser på mig!!!

• Page

Fniss! Eller snarare asgarv! Jag har inte kommit så långt än! Än så länge så räknar jag i almanackan flera gånger i månaden.

Hoppet är verkligen en underlig känsla. Jag hade nog hoppats även om jag inte hade haft sex på flera månader! Man vet ju aldrig!

• start september

Page - jag inbillar mig att jag har ÄL loch kan bli gravid trots att kroppen fortfarande bevisligen agerar som att den är gravid - hoppet är det sista som dör...

Ha det så fantastiskt bra på resan!

Snorkla lite för mig också! Och ät en massa god mat!

• Page

Sweet, det var just sån våtmark som jag menade. Snorkonsistens!!! Mellan allergisnor och förkylningssnor!

Det är noga att vara specifik!

• start september

Och hittar du ett internetcafe så är ett litet inlägg alltid kul!! Även om en BT-fri semester inte heller låter fel, kanske nyttigt för såna addicts som vi...

• Page

Tack tack, det ska jag! Jag kan nog äta för alla i tråden! Har en magsäck som är väldigt töjbar!!!

Förhoppningvis vågar jag mig på att surfa lite också!

Hoppas att allt har återgått till det normala för dig tills jag kommer tillbaka. Längtar verkligen efter goda nyheter.

Svar på tråden När märker man av det?