• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Fyra timmar kvar tills vi packar bilen och åker till Arlanda. Jag hatar mig själv just nu och funderar på om denna ångest är verkligen värd värme, palmer och upplevelser! Jag hatar verkligen att flyga, har inte gjort det på evigheter. Försöker tänka logiskt på flygstatistiken men det går inte så bra just nu!

Hade bra allihopa, jag tänker på er alla. Hoppas att det kommer många positiva nyheter framöver. Om inte annat så kommer det säkert göras många barn i mars!
    /A

• sweetstreet

Page, det kommer gå finfint!
    Och vi hoppas såklart att du får tid att titta in i tråden någon snabbis mellan drinkarna! :)

• Liten med Mindre

Åhå - hoppas att Page får en skön semester. Flyga till värmen och paraplydrinkarna. :D

Sweet - hoppas att det är plussitivt "snor" och inte bara tanten som blivit förkyld. Hon är eländig på att luras.

Rapport från middagen i Götebort? Har ni jämfört magar nu Cicci och Muggles?

Blev själv på eländigt humör idag. Undrar varför. Plötsligt är allt fel på både mig, magen, mannen och mähät till jobb jag har. :(

Borde ju varit på gott humör idag, för Frejis och jag hade det trevligt i poolen igår. Aktiv avslappning för att få Kräket och ?? att fästa in ordentligt och stanna kvar 9 månader.

Gott humör efterlyses!!!

• Frejis

God morgon!
    Själv är jag pigg och glad, och så har jag visst fått lite träningsverk (du hade rätt igår Mindre!)

Tror nog att det är hormoner som spökar hod dig, det återstår att se vad det handlar om. Måndag, självaste BIM-dagen, närmar sig med stormsteg, dags att tänka ut vad denna ???, Kräkets kompis i min mage, ska heta. LillSemla är ju en idé eftersom den här bullen vill aldrig försvinna.

Hoppas för trevlig flygresa och skön semester för Page! Vilken konstrast, från djupaste vinter och snö till en massa plusgrader, värme och bad! Skönt :)

Sweet - jag håller fortfarande mina tummar och tår!

Hur gick det i Gbg? Väntar med spänning på en rapport :)

• Frejis

Jag vill inte flyga imorgon :( hoppas att det blir lite bättre väder eftersom allt detta snöande inte känns så bra när man ska lyfta och landa (gillar inte dessa moment, annars är det helt ok).

Hm, har jag några symptom så där före BIM? Ömmande bröst och lite illamående som kommer då och då och som har varit hela veckan. Liiite värk i tjejmagen. Det är kanske för lite *kliar mig i pannan* men jag kan inte framkalla några fler hur ivrigt jag ens känner efter. Vi får se när tanten kommer.

• Frejis

Väntar lite på trådens uppvaknande :)

• Liten med Mindre

Hej Frejis!
    Vad bra att träningen gav lite resultat. :) I mitt fall håller träningsvärken mig upptagen, så att jag inte känner ifall det är ev annat som spökar och nyper i magen.

Det kommer säkert att gå bra att flyga. Nor worries. Det snöar över idag ska du se.

• A.M.

Hej Frejis!
    *kastar mig nyvaken in i tråden*

De symptomen låter definitivt lovande! Är du månne vår nästa plussare? Tillsammans med Sweetstreet? När BIMar du?

• A.M.

Måndag = BIM läste jag lite längre upp, Frejis! Då håller jag tummarna!

• Frejis

Japp, BIM-dagen borde vara på måndag om tanten bestämmer sig för att vara regelbunden (det brukar hon vara för det mesta). Sweet bimar någon gång under helgen, hoppas verkligen på ett pluss i NYC :)

Svar på tråden När märker man av det?