• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Jag tycker att anglais hade bättre buffé än mornington, men det suger att man inte kan boka bord...

Kan vi inte testa AMs förslag kung carl?
    SYND att varken AM eller frejis kan vara med! Men jag BEHÖVER en brunch snart, så jag vill inte skjuta på det!

• Snart så....

Känner samma som dig koko, nu var det ett bra tag sen sist.
    Ja anglais hade bättre utbud men kändes lite knäppt att sitta där vi satt. Kanske måste gå dit tidigare så man får bättre bord?

• Snart så....

sen vill jag så gärna träffa frullan och höra om resan :)
    se om magen hennes har vuxit

• Snart så....

åhhh pannkakor med sylt och grädde mmmmmm
    nu blir jag ju hungrig igen trots att jag ätit lunch

• _koko_

Grymt, jag är ju både vete och mjölkfri just nu, så pannkakor blir väldigt svårt för mig... :( Har köpt hem oatlys pannkaksmix men inte testat ännu, hoppas de är ätliga iaf...

Det var en stor del av konflikten i helgen förresten, ni kan ju tänka er en gammal fiiin tant vars älsklingsbarnbarn plötsligt inte kan äta hennes kakor... Och har med sig egen mjölk! Nä vet du vad, det här går verkligen inte för sig, otacksamma unge. Typ.

• A.M.

Snart så.... :
    HAr du spanat in www.growinlife.se (butik på Karlavägen (nästan i hörnet Sturegatan) för "snyggbyxorna" (även mina mjukisar köpte jag där - och jeans. De har något slags bonussystem med stämplar om man vill handla mycket. Snygga grejer.)

Apropå brunchen: Testa Kung Carl vetja! Jag var där för ett år sedan och det var SUPER och man får ju boka bord!

• _koko_

fruLlan med gravidmage, fniss... Känns så himla overkligt att ni ska ha barn allihop! Var och handlade med en annan kompis som är gravid och så pekade hon på en låda och sa att hon funderade på att köpa en sån till barnleksaker. Jag höll nästan på att skratta bort det, för viss har hon mage, men ska det verkligen komma ett BARN ur den??? Knäppt... :D

• Storasystern

Koko, oatlys pannkakssmet är helt OK! T.o.m. god! Jag åt den när jag försökte undvika mjölkprodukter ett tag, men detblev ingen skillnad... :(

Hoppas fortfarande att jag kan följa med 4/3, men ska bort på eftermiddagen så jag kan inte stanna så länge.

• Liten med Mindre

Men - då kan vi väl pröva Kung Carl kanske då? De kanske har bättre utbud än Mornington?

• Lapinette

Japp Frejis, svärmor är i stan. Just nu ute och går på Drottninggatan i snövädret för att äta lunch med sin son.

Hmmm...så man ska säga till massören om man är gravid. Lite jobbigt då han är kusin till chefen. Har massörer tystnadsplikt?

Svar på tråden När märker man av det?