• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

heeeej mindre! nu verkar det ha slutat snöa i alla fall, men här blir det ju jämt kaos. Inte som i Shlm (moahahahaah!) eftersom vi här pratar i decimeter och inte millimeter i snödjup.

• sweetstreet

Hallå Nenne och mindre!!!
    :)

• sweetstreet

Hur är det med mage Mindre??

Gymmar den på?

• sweetstreet

Nenne, det blir till att ta på sig snöskorna och björnpälsjackan då'rå innan du kan ge dig av hemåt i djupsnön?! :)

• sweetstreet

Och så får du hoppas att du inte möter några militanta veganer på vägen som sliter av dig bjärnpäslen i sina försöka att befria den! ;)

• sweetstreet

Förresten Mindre, du måste ha väldigt behändiga cykler!!!
    Känns som om jag rpecis hinner trampa runt på min gamla rostiga ungefär ett varv när du hinner speeda fram så att du liksom varvar mig?! :o :)

Tyckte vi låg helt olika i ÄL BIM men nu ska ju du snart ha ÄL och det ska jag också snart!

• sweetstreet

Ånej nu försvann ni igen????

Kanske är Nenne ute och fightas med snömannen???????? Huh!!!!!! Stackars Snömannen! För jag gissar att Nenne självklart kicks ass!!!!!!!! :D :D :D :D

• Liten med Mindre

hejsvejs ni båda!

Jo, magen har träningsvärk, men den orsakade jag själv med lite bollträning igår. I övrigt är den rätt "bulkig" idag - precis det jag ville slippa. Hmm...kanske åt för många semlor.. *rodnar*

Trevlig kväll!

• sweetstreet

Och Mindre srpang välk iväg för att träffa Frejis och bubbla lite!

Mindre, om du itne gått än så måste du hälsa Frejis när du ser henne och tala om för henne att ni måste fire ikväll! För att avhandlingen är färdig för inlämning!! JIPPIE!!!!!! Lite krulltrumpter à la Nenne är nu på sin plats!!!!

Tuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!

*Snapp!*
    Äsch jäklarns nu krullade den tilbaka sig med en faslig snärt!
    *gnider mig på nsätippen*

• sweetstreet

Haha Mindre, mitt inlägg kom efter ditt!
    Och det var verkligen fulllllllt med tangentkullerbyttor!! :? *rodnar*

Alltså mitt inlägg inte ditt! *förtydligar*

Svar på tråden När märker man av det?