• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Haha, måste titta i min parlör! Eller kan du översätta det till spanska?

Förresten, hur går det med Spanienresan? Blir det av?

• Snart så....

eller kanske behöver du någon terrorist som hotar tanten så hon hoppas självmant från planet?

• Snart så....

Vi ska kolla på resa men vill nog göra stora UL:et som vi har den 22/3 först. Då kan vi prata med läkaren om vad hon tycker, kanske dumt att flyga med problemen jag har.
    Om allt är ok så kanske vi kommer iväg under april och då är det ju varmt och skönt i Spanien :)

• Snart så....

är bara så lättad att vi inte har någon skidresa inbokad, mitt bäcken hade inte klarat det.

• Page

"Hola amiga! Mi storkitito vanishtitado!" ???

• Page

Ja, det vore härligt att få åka! Slöjan måste ju inhandlas. Hoppas att det blir möjligt för dig att åka.

• Page

Har du drabbats av bäckenbotten uppluckring?

• Snart så....

ohahahhahahahahaha snälla säg det :) :)

Nu blev jag helt förvirrad, Karibien? Pratar det spanska där?

• Page

På dominikanska gör de det!

• Liten med Mindre

Snartis - spanska (något liknande i alla fall :)) är vanligt i Karibien, Mellanamerika och Sydamerika. Sen finns det väl några undantag där de pratar engelska, holländska eller någon annan rotvälska.

Thailandsbrud - usch så otäckt. Blir jätteorolig jag med. Hoppas att du kommit iväg till akuten. Snälla - hör av dig igen när du är hemma så att vi får veta hur det är med dig!

Svar på tråden När märker man av det?