• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Nu har jag i alla fall något konkret att säga till gyn när jag uppsöker dem. Har oregelbunden mens!

• Page

Åj, JAAAA! Det vore kul att se er växa!!

Sidan är väl omöjlig att komma in på om man inte är inbjuden?

• Snart så....

urk vad mätt jag är, köpte en pastasallad som jag moffade i mig hela utan att känna efter. *knäpper upp byxorna*

Page, ja 40 dagars cykler är väl normalt?

• Snart så....

tror det, det var evigheter sen jag var inne på den. Men man fick väl bara se första bilden och inget mer?

• Snart så....

när åker du? det var väl innan helgen?

• Page

En rejäl rap Snart så, sen kan u knäppa byxorna! Jag måste alltid knäppa upp när jag har ätit, magen sväller upp som en ballong. Pinsamt när jag äter ute!

40 dagar är kanske inom gränsen för vad som är normalt, men det är säkert inte gynnsamt vid verkstaden! Färre chanser/år!

• Page

Åker i morgon!

Jag hoppas på att et är bara den första bilden som syns eftersom jag tänkte lägga upp några pinsamma bilder när vi kommer hem.

• Snart så....

40 dagar är väl superskönt annars men nu måste det vara olidligt. Kan gyn göra något som speedar upp cykeln?

• Page

Ha! Semestern var planerad utifrån min cykel. Jag gav upp tanken ganska snabbt att jag skulle ha äl när vi är borta men trodde aldrig att tanten skulle få snyltåka med oss!

• Snart så....

Ja Ja JA efter allt prat om porrbikinin så måste vi ju få se den :D :D

Åhhhh vad underbart att få resa bort till varmare klimat (speciellt när det är -15 ute)

Svar på tråden När märker man av det?