• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Idag är magen mätt och nöjd på semlor. :) Hemgjort är definitivt godast. Riktigt tung och kompakt - inget luftigt fluff här inte...

Och idag hoppas jag få klappa bebis på lunchen, och lyfta skrot/bada pool med Frejis. Det kan nog bli en bra dag trots kylan.

• start september

Förlåt Page för att vi var så nyfikna och pressade dig.

Dumma tant!

Ha en riktigt bra resa! Dumma tanten kommer hinna gå över innan du ens fått på dig porrbikinin!

• Snart så....

Möööörning i kylan

så glad idag, hittade sambons "baggy-jeans" som han inte använder. Passar PRIMA och är inte stora på mig :)
    Spänner inte över magen heller....

Igår fotade vi magen, ojojoj vad stor den är!!!
    Förrut så var jag rak från naveln och uppåt och bulan satt nedanför. Nu går hela magen(från bröst till blygdbenet) i en mjuk rundning och är hård, går inte att hålla in längre :D
    Trycker man på den så känner man att det är en hård rund sak under skinnet, så häftigt :D :D

Page, nej nej nej inget pluss? någon mens?
    usch vi som peppade dig så, förlåt. Massa kramar till dig.
    Klart du ska vara här med massa inlägg idag :)

• nenne78

när ni nu pratar om tvätt så kom jag på att jag glömde tömma filtret på ludd i torktumlaren igår kväll. :-s Shit pommes frites, nu måste vi flytta!

• Thailands brud

Nu är jag sjuk igen, har bokat tid till gyn imorgon.....så jävla trött på det här....,.*grrrrr*

• BrudSommar2006

Thailands brud, det låter inte roligt, hur menar du sjuk? Blöder du fortfarande?

• BrudSommar2006

Nenne, ja nu blir det krig i tvättstugan,he, he! Hos oss är det fullt av stridslystna pensionärer som blir vansinniga om de hittar minsta fel på städningen! Som tur är så går det inte att se vem som haft tvättstugan eftersom vi har manuella lås som man flyttar så fort man bokar ny tid.

• Thailands brud

Ja blöder fortfaradne o feber igen.....

• BrudSommar2006

Thailands brud, hur kommer det sig? Var det därför du var inlagd? Har du dragit på dig någon infektion som inte går ur kroppen?

• nenne78

brudsommar
    jo, vi har ett likadant system men medelåldern i föreningen är 60 år så jag vågar inte lita på att ingen av amatördetektiverna med blått hår och colabottnar kan lista ut vem den skyldige är. Det blir lösmustasch ett tag framöver. hihi!

Svar på tråden När märker man av det?