• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Mindre, det där låter som hos oss, det finns för många människor med för lite att göra! Bland annat så bor det någon i vår port som alltid måste gå runt med en penna i fickan i fall att, för om det kommer upp ett anslag med något felstavat eller en särskrivning så är någon alltid där fort som attan med tjocka svarta pennan och rättar. Hur orkar man...

• Lapinette

Thailandsbrud - låter fruktansvärt jobbigt!

Sweet - håller tummarna för dig!

• BrudSommar2006

Thailands brud, hoppas att de kan hjälpa dig i alla fall så att det här löser sig snarast. Det borde ju ha rett ut sig vid det här laget då förstår jag, förhoppningsvis är det bara någon infektion som inte vill ge med sig som går att bli av med med lite antibiotika då.

• BrudSommar2006

September, lycka till i eftermiddag, hoppas att de kan se att du är på väg att återhämta dig nu.

• start september

Tack Brudsommar, hoppas att det är på rätt väg. Men jag testar fortfararande fett positivt, småblöder och har ont i korsrygg/äggisar. Så det kan nog vara något som behöver hjälp att komma ut.

• Thailands brud

Jag mår superilla.....aldrig funderat över tanken att jag kan vara gravid igen....hmmm

• Snart så....

september, låter jättekonstigt att du fortfarande plussar så starkt. Borde inte det bli svagare pluss när hormonerna sjunker?
    Du ska inte vänta med att få hjälp med att få ut det tills du fått VUL?

• start september

Snartis, tycker också att det är skumt. Jag är rädd att HCG snarare stiger, att kroppen producerar en ofostrig grav eller nåt kul. Idag bör man åtminstone kunna se at det inte sitter nåt i äggledarna, det är mitt mål. Vore inte kul att åka till Sälen och få kanonont. Jag vill också ta nytt HCG-prov så jag får svar på det innan helgen.

Att få ut det om de föreslår det tänker jag vänta med till i nästa vecka och efter ytterligare ett HCG-prov och kräva nytt VUL innan de sätter igång. Tror att gyn håller med mig.

• BrudSommar2006

Har inte förstått tidigare att det kan vara så besvärligt med MF när det sker så tidigt, man har ju läst att många inte ens inser att de fått MF utan tror att mensen är lite sen eller att den håller på lite längre än vanligt eller så bara.

• Snart så....

Halshugg mig inte nu.

September och Moppy, ni ska nog vara glada åt att MF kommer i början av graviditeten.
    Läste just i en annan tråd om en tjej som var på stora UL:et igår i v18 och barnet hade dött. Skulle till förlossningen för att föda ut barnet imorgon. Det får en att se lite klarare på livet. Stackars tjej, hon var helt förstörd!

Svar på tråden När märker man av det?