• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

sweetstreet:
    Nä konstigt det kom inget mail, testa : anna@megatron.se
    istället?

Det verkar som om det blir i slutet av maj som vis ska till NYC. Jättekul!!!

• sweetstreet

Konstigt!
    Nu har jag testat igen!!

Vet du ungfär när i slutet av maj?
    För vi får besök sista veckan i maj så då kommer vi kanske att lämna san några dagar.

• Page

Efterlysning:

Page söker en 19 årig kärring som är försvunnen trots ett fett minus! Du är ful, förmodligen kommunist och orsakar smärta. Jag är irriterad och frustrerad! Om du inte behagar anmäla dig till mig inom några minuter kan du lika gärna hålla dig borta i två veckor till.

• sweetstreet

Oooops!

Page jag antar att du just kissat sticka?? Och att det inte var ngt plus???

Ledsen tjejen.Jag hade ju hoppats så för dig!!!!!!! :?

• Storasystern

Page - skit också!!! Hoppas att det var fel!!!! Dumma dumma kärring!!! :(

• sweetstreet

Känns verklgien tråkigt!!!!! :(

Håller emd om att när tanten inte kommer i tid så ploppar det ju upp en massa konstiga tankar och funderingar och framförallt - hopp!

Och när det sedan inte är plus så undrar man (varje gång!!!) varför man var så dum at man gick på den lätta....igen....????? :(

Skickar en kram till dig Page!!!!!

Och hoppas att du ändå kan glömma detta snabbt eftersom du ska åka med mannen och porrbikinin till varma sköna stränder!!!! :)

• sweetstreet

Nu får vi hoppas gemensamt åt Lappis!!!!!!

Själv vågar jag definitivt INTE hoppas något alls åt mig själv. Så det så!!!

Kramar igen Page!!!!!!

• Storasystern

Jag hoppas åt dig Sweet - du är väl nästa på tur tror jag! :)

• Page

Tack för det Storasystern och Sweet! Men tyvärr så får jag nog titta tanten i ansiktet och erkänna att hon är vekligen på gång. Jag är redan massor med dagar försenad så hade det varit något så hade det visats nu!

Det är lugnt...jag lovar. Visst jast nu är det lite trist men ge mig en timme så ser jag fram emot färgglada drinkar på stranden!

Fast, nu oroar jag mig för att jag är sjuk eller något sånt. Har inte gått ned i vikt, inte tränat för hårt (hahaha, all träning för soffpotatisen är tung) men jag har ätit otroligt mycket strunt den här månaden. Fett, fett och socker!

Aja, nu ska jag sluta tjata om detta! Synd bara att jag inte kunde leverera ett plus i vår plusfattiga tråd!

Nu ska jag tvätta lite, sörja en liten stund och sen är allt som vanligt.

• sweetstreet

Tack Syrran! Du är gullig!!!! :)
    Men jag tror inte det är något. Känner inget speciell mer än mina vanliga ömma tuttar....

*försöker hålla hoppet nere på mattan*

Svar på tråden När märker man av det?