• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

BrudSommar - hm, jag tänker spontant på mottagningen i Gamla stan (vad heter det?), men inser att mina kunskaper i ämnet är ytterst begränsade.

Har precis koncentrerat mig på min konstiga mage som ömmar lite (inte träningsverk) och känns bubblig (typ en stor bubbla far genom magen). Är det någon annan som känner för att leta symptom så där några dagar före BIM? *kritiskt mot mig själv* Och så trötthet... ska skriva in mig på någon pensionärsklubb eftersom jag somnar senast nio på kvällen och skulle kunna sova tolv timmar om inte väckarklockan ringde. Känner mig dödstrött nu, får se om äkta ginsengté från Thailand hjälper.

• Snart så....

Japp jag gjorde mitt Nupp hos Privata Barnmorskor, kan varmt rekomendera dom :)

• BrudSommar2006

Dags att gå hem! Men jag bara måste ju titta in ikväll för att få rapport från Page.

• Liten med Mindre

Frejis - du undrade om magen. Har väl inte märkt någon större skillnad sen igår. Lite bättre aktivitet kanske. Att få i sig bulkmedel är som att "dricka" en matsked i vatten. Det tar emot lite, men är hanterligt.

Jag ska väl ge magen några veckor/månader att träna upp sig och sen utvärdera.

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Hoppas att du får lite lugn och ro brudsommar. :)

Nu pyser jag med (i dubbel bemärkelse :D ).

• A.M.

Sweetstreet:
    Jag kollar gärna din hemsida om du vill skicka adressen till min mail:
    anna@gorgeousgorilla.com

Dessutom - det verkar som om jag och Livia skall följa med på sambons businesstripp till New York i maj ...! Spännande! Om du har något hotelltips så får du gärna dela med dig - behöver inte vara jättebilligt och om du vet något spec. ställe som funkar för bebisar så blir jag glad. Och så kanske vi får träffa dig?! Vi kan ha en egen liten BT-brunch!

• Bröllopstokiig

Nu åker jag till Muggles i Götet, hoppas jag hinner säga hej under min lilla tripp...

• sweetstreet

A.M

Vad Kul att du ska till NYC!!!!!
    När i maj är det du kommer??

Vore superskoj ifall man kunde ses!! :) :) :)

Jag ska maila dig länken till vår hemsida. Men som sagt, den är inte alls lika "allmän-intressant" som din!!

• sweetstreet

Cicci!
    Ha så kul i Götet och hälsa Mugglan!!!!! :)

• sweetstreet

A.M

You've got mail!! :) :)

Svar på tråden När märker man av det?