• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

två mini-semlor senare och blodsockret är på topp!!! :) :)

Page du håller oss på halster! Nu måste jag ju gå in igen ikväll för att titta hur det har gått! :) Håller tummarna iallafall! :)

• Liten med Mindre

Page - hoppas att det blir ett skoj resultat av testet ikväll.

Men, som du säger, så kan ju mensen förskjutas eller utebli pga stress, hård träning, låg vikt etc också. Och det tycks ju som att du har stressat, tränat (hårt?), och är mycket smal.

Jag vill inte vara pessimist - bara bekräfta att du kan ha rätt i det du säger också.

*kniper åt om tummen och håller*

• BrudSommar2006

Page, Mindre kan förstås ha helt rätt. Men vi hoppas att hon har fel!!!

• Frejis

Snälla snälla Page, kan inte du testa snart :) jag är så nyfiken att jag spricker. Hoppas på ett pluss, du har väl inte tränat så hårt och stressat så mycket att mensen försvann... som sagt, jag hoppas :)

Cicci - grattis till stora ULet. Så de kör 4D på MamaMia, det är bra att veta om det någon gång blir dags.

Hm, det här med att det inte har gått bli gravid så fort kan ju vara en fördel. Jag menar, vårt nästa trådplus kommer att bli jätteuppmärksammat och det kommer att kännas jättekul när de tappra försökande kvinnornas skala minskar.

Snartis - grattis till nya jobbet! Det finns fortfarande hopp om världen.

Mindre - jag kommer att försöka vara på Vasagatan någon gång vid 16.30 imorgon så att det hinns med med både kondition och styrkor. Och lite pool :) hur mår magen idag?

• Frejis

kondition och styrka menar jag. Styrkor - vad skulle det kunna vara? ;)

• Bröllopstokiig

Frejis: De kör INTE 4D på mamma mia!! Jag gjorde vanligt UL... bara så du vet.... folk i tråden skrev ngt om det så alla trodde att de gör det.

• Liten med Mindre

OK Frejis. Ska försöka jobba duktigt idag, så att jag kommer ifrån tidigt. Eller så hinner du köra kondition innan jag kommer. Tänker nog träna ben. Och inte glömma badkläder till poolen. Ska ju stressa av så att ägget med Kräket i vill fästa ordentligt. :D

Ursäkta ni andra att det blev lite OT.

• Frejis

Cicci - okej, då förstår jag. Det är inte alltid så lätt att veta vilket är vilket.

• Frejis

Mindre - oki, vi ses där :)

• BrudSommar2006

Freijs, tror att de första två 4D ställena i Sthlm precis öppnat, tittut och så privata barnmorskorna eller vad de heter, är det inte Snart så som går där? Vi ska till tittut i vecka 28 i alla fall, eller det blir nog snarare 29 när jag räknar efter.

Svar på tråden När märker man av det?