• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Muggles, vi har valt denna
    www.teutonia.se/mistralSkombi.htm

vi valde bort Rocky för ville ha en så flexibel vagn som möjligt.
    Mistralen hade allt det och sen kan du kombinera bilstolen av märken Britax med Teutonia.

• Snart så....

Alltså vi kommer köpa combi vagn=sittvagn med lift.

• viktualia

Snartis - det är ett av de starkaste tipsen jag har fått av vänner som redan fått barn - att skaffa en vagn med schysst svängradie genom svängbara hjul! Coolt!

• Storasystern

shit vad det snöar!!!

• Snart så....

hahhah Vickan :)

Det som vi gillade med Mistral S var att man kunde vänta på handtaget och då få de stora hjulen fram=perfekt vid snö. (låser små hjulen samtidigt)

• mugglesfan

Fniss - det var nog färgkoden och inte priset jag såg. Ooooooops. Märks det att jag är en riktig expert?!

Jag fattar inte hur Page kan vänta till ikväll... Fasen Page, vi kan ordna en insamling så slipper du slösa dina egna pengar! Jag tror vi alla är beredda att betala lite för att äntligen få veta Det luktar ju onekligen plus ända hit till Götet.

• Storasystern

Har liksom inte så mycket att tillföra i barnvagnsdiskussionen... ;)

• viktualia

Storasystern - äsch.. om man inte har det så hittar man på nåt gammalt råd som nån kläckt ur sig...

....skriver virrpannan till smygläsare som glatt fortsätter äta sina p-piller varje kväll och alltså är fullständigt OT i den här tråden... ha ha ha ha

• Snart så....

visst är man ute och promenerar och då kan det vara skönt att ha 4 lika stora fast hjul MEN kommer förbanna mig den dagen jag går i köpcentrum och med våld måste tunga ner och vända vagnen.

Såg vänner i somras som hade JÄTTEproblem med det. Karlarna har ju lättare men första tiden så är det ju ändå vi tjejer som drar vagnen

• Page

Hahaha Muggles, jag är snål men inte SÅ snål! Trodde att jag hade en sticka hemma men de var visst slut. Så nu får maken fixa några i stället, det blir förmodligen mot kvällen!

Svar på tråden När märker man av det?