• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

HAhaaha kanske därför jag så gärna ville ha ett julibarn???
    nu kan det bli möjligt om jag blir snittat hahahah

• Snart så....

hahahaha Nenne, *viskar* det är min blondinkollega på framsidan. Hon som jag skrivit om schhhh hoppas hon inte läser här

• Snart så....

septis, nu har det ju gått lång tid, borde du inte få tex hormoner snart som hjälper kroppen att fatta vad som händer??
    Eller har gyn/bm inte pratat om det?

• Snart så....

Nenne, om du tittar på sid 86 så är jag med i katalogen med lugg dessutom hahhaha
    sen är flera av mina utrull av saker fotade, så där onödigt vetande för dig :D

• nenne78

snart så... oohh hihihihi *fnissar tyst* jag har ritat en mustasch på henne! *kväver ett skratt*

• BrudSommar2006

Just det, grattis snart så, skönt att det löst sig med jobbet men jag tyckte nog också att det lät positivt redan från början för dig.

Page, jag är glad att du äntligen bestämt dig för att testa så vi får veta! Vi hoppas och tror självklart på ett plus, det låter ju väldigt positivt det här, men hur som så klarar vi inte att vänta längre nu!

• BrudSommar2006

September, kan de inte ge någon indikation på när det går ur kroppen? Har nog aldrig förstått tidigare att det tar sådan tid för kroppen att återhämta sig och komma igång igen.

• Snart så....

ojojoj hur ska vi kunna hålla oss till ikväll med att få reda på något Page?

oliiiiidligt spännande :D :D

• start september

Snartis,

jo, men de vill helst vänta tills nästa vecka. Positiva test två veckor efter MF är inget ovanligt. Jag vet heller inte exakt när det hände, om det var på BIM-dagen när jag började blöda rött så är det två veckor imorgon, var det senare är det inget konstigt att det fortfarande är så här ett tag till.

Om något fortsätter växa ser det inte det på VUL förrän i motsvarande minst vecka 6+3 och det borde vara på lördag/söndag.

Jag ska åka till fjällen i helgen och tänker göra det om jag inte har ont (det har jag inte haft på länge nu).

Om jag behöver en skrapning eller så atr det ännu längre tid att komma på banan...

• Snart så....

Nenne, moooohahhahahahah helt rätt!!!! jag kan ju inte göra det

tur att jag slipper massa fotningar nu, för 1-2 år sedan så var jag med överallt. Vissa bilder är fortfarande kvar bla i företagspresentationen *suck* skitjobbigt att hålla presentationen och kunderna jämt frågar om det är jag.

Svar på tråden När märker man av det?