• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

september, gnällig??? nääää det är här du verkligen ska ventilera såna här saker.
    Åkt till gyn direkt efter du kommer hem, bättre att verkligen få VUL och kolla allt tycker jag. Annars kanske du bara får ett onödigt besök och måste iallafall åka tillbaka

• BrudSommar2006

Snart så, jag förstår, men det är ju mycket bättre att veta om allt så här tidigt och kunna planera för att behöva vara hemma än att helt plötsligt bli sjuk och bli inlagd mot slutet utan att man hunnit klart allt innan.

• Snart så....

Jag smet in på Bröllopskällan när jag var hos kiro igår och det verkar bli omöjligt att hitta slöjan jag vil ha :(

Tur att jag har gott om tid på mig att leta vidare

• mugglesfan

Sept: jag tror inte du är galen men det tar helt enkelt tid att fatta sådana här grejer. Det tog flera veckor för mig innan det sjönk in att jag var gravid och skulle det blivit MF skulle det säkert ha tagit ännu fler veckor att fatta att jag inte var det. När jag har pratat runt lite så inser jag att otroligt många jag känner har haft minst ett MF, och sedan har de fått ett el flera friska barn. Så ge det lite tid bara, du är snart igång igen!

Page: åååhhhh, ikväll måste jag inte och kika på resultatet. Ska bara iväg och simma några km först...

• BrudSommar2006

September, du är inte det minsta gnällig, det är ju sånt här tråden är till för! Vi vill veta allt, i alla fall jag har lärt mig massor sedan jag blev beroende av att "hänga" här!

• BrudSommar2006

Ja i kväll måste man definivt se till att gå in här och se hur det gått för Page!

• mugglesfan

Hur kom 'inte' in där? Skulle ju vara 'kika in' såklart!

• start september

Muggles, lite galen är jag , no question about it, men förhoppningsvis i normaltillståndet inte värre än nån annan som hänger här...

Just nu är det lite vimsigt i knoppen dock... Var och träffade en väninna som är i vecka 38 igår. Berättade ingenting om detta, ville inte tynga henne, men det är klart att det satte lite spår.

• Snart så....

brudsommar, precis, hellre veta om det nu än få obehaglig överaskning i juni/juli.
    Chefen är bara glad över att jag har förvarnat honom om allt detta, då kan de planera och inte blir satta på pottan.

• start september

Mitt nya mål är att vara gravid innan denna tråd stänger!!! Då hinner jag vara på semester i Malaysia och bara sexa...

Svar på tråden När märker man av det?