• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

heeej!

Snart så - grattis till jobbet! Himla skönt att ha det klart innan du går på mammaledighet!

Cicci -lite avis är jag allt på UL. Jag vill också! :( Det låter så himla häftigt.
    Jag tvingade mannen att titta på barn-programmet på fyran igår. Han var lite fascinerad trots allt! :)

Jag ägnade kvällen igår åt att ha grymt ont i äggstockar/äggledare. Så ont att jag var på väg till akuten ett tag. BLÄ!Idag molvärker det bara lite, men inte någon ÄL i sikte än (enligt stickorna).

Lapinette - gå till MamaMia och prata med JÅ. Då får du säkerligen en utredning! Det tar ju ett tag innan den är klar också, så det verkar onödligt att slösa bort mera tid om något är knasigt! :(

• mugglesfan

Apropå det så måste jag gå och kissa nu - det var ju en halvtimme sedan sist

• mugglesfan

Just det Snartis: har alldeles glömt gratta dig till nya jobbet - vilken vändning från för ett par veckor sedan när du inte ens visste om du skulle få vara kvar. Fast jag tyckte hela tiden det lät som om de vill befordra dig och inte sparka dig Bra att du får upp din lön innan mammaledigheten!

• Bröllopstokiig

Mugglan: Jag kissar fortfarande hela hela tiden! Nu är det relativt lugnt på nätterna, jag går upp en gång bara. Men annars på dagarna springer jag stup i ett... Sen har jag börjat blöda i tandköttet med, så fort jag borstar tänderna, drygt.
    Hon som gjorde UL på oss sa med att man oftast går ca 10 dagar över tiden... Min bror som nyss fick barn födde med sin tjej fram en dotter 3 veckor innan BF så man vet ju aldrig. Hur jag än vrider och vänder på det lär vårt barn komma i juli

Moppy, ha det bra!

Stora systern: De är jätte nice att se den lill*, det är din tur snart

• BrudSommar2006

Muggles, jag såg också det där galna inlägget och jag var tvungen att skriva ett själv och tala om för dem vad jag tyckte fast jag fick tona ner det lite. Annars orkar jag nästan aldrig bry mig om andra trådar!

Jag är också uppe och kissar vad som känns som hur många gånger som helst varje natt men det är inte så konstigt med tanke på att jag säkert dricker en fyra glas vatten varje natt också! Har drabbats av den där graviditetsnästäppan man hört talas om och sover därför med öppen mun och vaknar och är jättetörstig, suck.

• mugglesfan

BrudSommar: du verkar ha drabbats av det mesta! Igår läste jag lite i Mammapraktikan och det är ingen ände på saker man kan drabbas av - huga! Men jag kissar så gärna 10 ggr per natt bara jag slipper foglossning!

• A.M.

Snart så ...: Ja grattis till nya jobbet!

mugglesfan: Sex med mage ... Erfarenheten säger mig att det är bakifrån eller sked som gäller. Ridningen kan kännas lite skrämmande för mannen (snacka om att bli sutten på ... eller påsatt ... )

• mugglesfan

Jag orkar inte heller bry mig om andra trådar men ibland skickar jag och min kompis "dagens värsting" från BT till varandra - en stunds underhållning Speciellt kan man ana att det är ganska unga brudar som går loss totalt; tårttopping i plexiglas mm. Inget fel i det iofs, hoppas jag inte trampar på ngns ömma tår här nu. Vilket jag har en tendens att göra ibland med min glappande käft... Åsiktsmaskin - det är jag!

• mugglesfan

AM: Fick en väldigt rolig syn där...

• A.M.

Apropå lustiga änniskor i forumtrådar: läste om några om skulle låta bli att ha sex ETT ÅR innan bröllopet! De hade visst råkat bli kristna efter att de blivit tillsammans och förlovat sig ...

Svar på tråden När märker man av det?