• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Oj det är bara jag som skriver

Pratade med chefen igår och kommer få den nya tjänsten :) Hinner få nya lönen men inte jobba som det hahahaha kan det bli bättre??

• Liten med Mindre

Snartis - japp, semlor i Tyresö någon gång efter 20.30. Fast med tanke på dina sovvanor så ligger du nog i sängen så dags. :D

• Liten med Mindre

GRATTIS till jobbet Snartis!

Vad skönt att få det bekräftat.

• Liten med Mindre

Hihi...fick det bekräftat igår. När maken har tråkiga väntetider på jobbet, hamnar han ibland på BT för att se vad vi har för oss i tråden. :D

Kommentar - ni är ju fullkomligt vansinniga, men ni verkar ju ha väldigt trevligt också. :)

*vink vink* Hej älskling! *skickar ett par slängkyssar också*

• mugglesfan

HA Sweet! Vilken historia

Cicci: hur var det att se 4D?

Jag missade serien igår för jag hade besök. Trodde jag hade spelat in det men det blev ngt fel så det blev bara svart på videobandet. Ngn som vet om det går i repris? I tidningen stod det inget om det...

Page: jag håller med Mindre att det snart är dags för tvångstestning före din resa! (Vilket bra ord förresten!) Undrar vem som befinner sig närmast dig, vi måste skicka ut ngn som kan utföra detta uppdrag
    Vi DÖR ju av nyfikenhet! Det vill du väl inte...? Det blir ju väldigt ensamt i tråden då framöver...

• BrudSommar2006

Muggles, tror att det där var reprisen dessvärre.

Page, nu står vi inte ut längre, säg inte att du fortfarande står fast vid att inte testa innan semestern!

• Lapinette

Vaknade 02:00 i natt av menssmärtor så nu är hon verkligen på väg. Varför komma sent och inge mig förhoppningar? Efter lite pappersmuffande gick jag tillbaka till sängen och grät. Börjar faktiskt ge upp hoppet.

• Lapinette

Page - snälla, kan du inte testa dig? Du måste ju snart vara inne på dag 40?!! Behöver lite plus på tråden, det var ju evigheter sen sist.

• mugglesfan

Lapinette: sålänge ingen mens så är det ju positivt med menssmärtor! Skulle mensen komma nu, sent alltså, så har det säkert skett en befruktning men ngt gick snett i processen. Du har ju haft sen mens förut... Det kanske är ngn hormonnivå som gör att det inte fäster el att det stöts ut? Har du funderat på att kolla dig? El har du redan gjort det?

Svar på tråden När märker man av det?