• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

A.M

Var in och kollade på din blogg häromdagen! Så roligt tycker jag! Är inte inne varje dag direkt, men ibland tittar jag in och läser! :)

Blev nyfiken på vilket inlägget var som du tagit bort ang långkalsongerna??????????

• sweetstreet

Förresten SEMLOR!!!! Fyyyyyy, nu blev jag avis! jag ÄLSKAR semlor!!!!!

Här kan man faktiskt få tag på semlor på Scandinavia House. Så vi ska nog dit och fika någon dag snart!!! men har ingen aning om ifall de är goda? Å andra sidan så sänker man kraven rejält när man bor här. Alltså beträffande svensk mat etc. Man tycker att det mesta man lyckas få tag på smakar kalas!!! Ungefär som när man campar :) då t o m pulverpotatismos är en delikatess, hehe! Normalt hatar jag det.... Men ute i sitt tält på ngn kobbe i skärgården efter en lång dags paddling smakar det musm! :) :)
    Usch nu blev jag sommar-Sverige-sugen....

• sweetstreet

Kan nu fortsätta mitt ensidida babbalnde här i tråden med att jag just pratat med några av mina allra närmsta vänner. De har just fått tillökning och eftersom de nu skaffat en webbkamera fick jag se underverket!!!! :D :D :D :D :D

En liten tjej som var sååååå otroligt söt! My God! Gjorde ju inte dagarna fram tlll BIM mycket enklare direkt....!

• sweetstreet

Ang diskussioner om BM så är faktiskt en av mina bästa vänner B; Så om jag så småningom kommer att ha tusen frågor så kommer jag nog att ringa henne. Usch stackar'n....

Fast än så länge så har vi ju inte berättat att vi försöker så jag har inte frågat henne ngt än. Men hon är verkligen superkalas!!!!!!
    Så det finns verkligen duktiga liakväl som inkompetenta BM. Gäller ju "bara" att hitta rätt.

• sweetstreet

Cicci förresten

Håller helt med om det där med din sk vän i Norge!!!
    Om hon verkligen är så deprimerad som man kan tro så borde hon söka professionell hjälp!
    Tycker du gjorde rätt som var ärlig mot henne.
    Det enda som kan hjälpa en person med sjuklig depression är att folk runtomkring bryr sig, MEN ger rätt hjälp! Dvs inte bara jamsar med och bränner ut sig själva på kuppen, utan att de säger ifrån och talar om hur de känner och vad de tycker och tänker och att sedan försöka få personen ifråga att söka hjälp!

Men kasnke var hon inte patologiskt deprimerad? utan "bara" enormt nere och därför självutpptagen?? Ditt agerande var isåfall ändå rätt! En av mina bästa vänner har ibland väldigt negativa perioder och det enda man kan göra då är att säga till henne på skarpen attt hon får sluta tycka synd om sig och helt enkelt skärpa till sig!! Det har hittills hjälpt.

• sweetstreet

Nä nu ska jag sluta pladdra här. Blir ju lite ensamt i längden....

Tittar in igne sneare och ser ifall ngn är här då.
    Kanske Page???

• Vänner-fan

Halloj!

Snartis & Mugglan,
    tycker det låter som att ni skulle gilla jeansen från 2wear och byxor från bigbelly när ni skriver om vad ni skulle vilja ha. De är inte stora utan det relativt tajta mammabyxor med låg midja. Bigbelly-byxorna är faktiskt snyggare än de svarta kostym-byxor jag hade innan. Jeansen tror alla är vanliga jeans, folk frågar helt förundrat hur jag kan ha det fortfarande. (Det har jag inte haft sen v 10 ungefär) Att köpa lite för stora kläder allmänt tycker jag inte låter så smart. Då kan man ju ha de ännu kortare än mammakläderna, för även om ni har svårt att tro det nu, så kommer magen växa och bli större, större och STÖRRE vecka för vecka!!! Och efteråt hoppas man ju nå normalvikt så småningom. Men nog om kläder. Jag tycker dock det är så kul med gravidkläder för det finns inget snyggare än en gravid tjej som klär sig snyggt tycker jag. Och inget fulare än en som klär sig i tält och går med byxorna uppknäppta. (För DET ser killarna, det kan jag lova! Min man har upptäckt flera graviditeter på det sättet och när jag själv gick med gummisnodd några dagar riktigt såg jag hur blickarna gick neråt.)

Mugglan,
    Vad säger du om lunch på onsdag eller torsdag? Jag tror jag vet på ett ungefär var du jobbar någonstans. Jag är väldigt mobil he he, så jag kan ta mig i närheten av där du är om du vill. Jag kikar in igen imorgon kväll efter min yoga och ser om du har svarat. Jag har ingen lämplig mailadress att lägga ut här, men du har väl mugglesfan@hotmail.com eller? Eller är det yahoo?

Videon är satt på inspelning kl 20!
    Trevlig kväll allihop!

• Vänner-fan

Oj, Sweet hann med några inlägg under tiden!
    Är avundsjuk på er som får äta sushi kan jag lova! Jag sa det till maken igår, att om 3 månader borde bebben vara ute och då får han åka till Yokohama (bästa sushibaren i stada) och köpa hem sushi till mig med en massa smaskig rå lax! Mammasushi duger i krisläge, för jag tycker också att avokadon är allra godast, men laxen...
    Suck. Laxen är ju underbart god!

Fast semlor är blä. Brukar äta en per år bara för att, men har redan blivit "itvingad" tre stycken fast jag sagt att jag inte gillar. "Men de är ju hemgjorda" *sagt med ledsna hundögon* och så pressar man ner en ändå för att ingen ska bli ledsen.

• Vänner-fan

Jaha du Sweet, nu missade du mig också, för nu måste jag lämna datorn.
    Hoppas du får en lyckad labdag med mycket centrifugerande!

• A.M.

Hej,hej nattpasset!
    sweetstreet: Kul att du gillar min blogg! (Idag la jag in en ny bild på Livia.)Den där långkalsongkommentaren jag raderade var verkligen inte spännande - det verkar som om den var på något sätt automatiskt genererad (läste på några andra bloggar att de haft problem med konstiga kommentarer). Den bestod bara av väldigt fula ord på italienska (först trodde jag det var en försmådd siciliansk sommarkatt från förr som varit inne och busat - men sen insåg jag att det var helt orimligt). Som tur var är det lätt att radera oönskade kommentarer - men det är bara såna här sjuka jag kommer ta bort ... Vad har du annars för favoritbloggar? Egen blogg?

Svar på tråden När märker man av det?