Halloj!
Snartis & Mugglan,
tycker det låter som att ni skulle gilla jeansen från 2wear och byxor från bigbelly när ni skriver om vad ni skulle vilja ha. De är inte stora utan det relativt tajta mammabyxor med låg midja. Bigbelly-byxorna är faktiskt snyggare än de svarta kostym-byxor jag hade innan. Jeansen tror alla är vanliga jeans, folk frågar helt förundrat hur jag kan ha det fortfarande. (Det har jag inte haft sen v 10 ungefär) Att köpa lite för stora kläder allmänt tycker jag inte låter så smart. Då kan man ju ha de ännu kortare än mammakläderna, för även om ni har svårt att tro det nu, så kommer magen växa och bli större, större och STÖRRE vecka för vecka!!! Och efteråt hoppas man ju nå normalvikt så småningom. Men nog om kläder. Jag tycker dock det är så kul med gravidkläder för det finns inget snyggare än en gravid tjej som klär sig snyggt tycker jag. Och inget fulare än en som klär sig i tält och går med byxorna uppknäppta. (För DET ser killarna, det kan jag lova! Min man har upptäckt flera graviditeter på det sättet och när jag själv gick med gummisnodd några dagar riktigt såg jag hur blickarna gick neråt.)
Mugglan,
Vad säger du om lunch på onsdag eller torsdag? Jag tror jag vet på ett ungefär var du jobbar någonstans. Jag är väldigt mobil he he, så jag kan ta mig i närheten av där du är om du vill. Jag kikar in igen imorgon kväll efter min yoga och ser om du har svarat. Jag har ingen lämplig mailadress att lägga ut här, men du har väl mugglesfan@hotmail.com eller? Eller är det yahoo?
Videon är satt på inspelning kl 20!
Trevlig kväll allihop!