• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Cicci: jag tror tyvärr att jag "supit bort" ditt nr, men jag mejlade dig på din hotmail så du har min mejladress, så kan du mejla tillbaka ditt mob-nr. Puh, en faslig massa mejlade...

Jag har svårt att tänka mig 3D utan rörelse för rörelse finns ju redan på vanligt UL som väl är 2D då. Men ja, va fasen, jag kan godta förklaringen

• A.M.

Cicci:
    Kolla på deras hemsida - nu är de tydligen DVD som gäller och det verkar inte som om man behöver ta med sig skivan själv (bara pengar):
    www.mamamia.se/31/default.asp&type=edpage

• Bröllopstokiig

Tusen tack AM. Jag ska ringa och dubbelkolla med!

Nu ska jag på externt möte, vi hörs i eftermiddag.

Mugglan; jag har mailat tillbaka!

• Lapinette

Page - ska du inte testa innan du åker? Förresten när åker du (och jag som är lite väck...vart?)???

• Snart så....

tjolahopp nu är man tillbaka på jobbet..

Spännande Cicci med stora UL:et :) du får skriva vad de går igenom, tittar på osv sen.

Page, åhhh ska du inte testa snart??? du kan inte hålla oss på halster och sen åka på resan utan att berätta :D
    Hahahaha ser mig din framför mig i porrbikinin förklara gravtest :D :D :D
    Fyyy på mig

• Snart så....

Har fressten bokat in sambon för shoppingtur på lördag, måste ha mammabyxor och då är det lättare att ha med sig någon som kan springa och plocka åt en :)

• Thailands brud

Brudsommar+ Muggles

Nej teoretiskt så vet vi att risken för MF inte är större för vår del, dock har detta tagit enormt hårt på oss. Speicellt eftersom vi har haft en BM som lurat oss genom hela graviditeten och varit extremt oprofesionell.

Samma sak kan ju faktiskt hända ändå och då vill jag må bättre än vad jag gör idag innan jag ger mig in i det igen.

• start september

Hej!

Efter en seg gårdagskväll känns det bättre idag. Maken har fått tid för att kolla upp simmarna vilket känns jätteskönt. Det verkar ta ett tag för att få svar dock. Under tiden försöker vi, så småningom kanske HCG går ner så att man får ÄL..

• mugglesfan

Thailandsbrud: det förstår jag absolut. Vad menar du med att hon lurat er? Ni verkar ha haft en himla otur...

Snartis: hade med mig mannen igår och vi fick oss några goa skratt när jag provade mammabyxor. Det var ganska mkt tyg om man säger så...

Jag vill gå till de där riktiga mammaaffärerna som verkar ha lite roligare kläder men jag vet inte när jag ska hinna.

I helgen ska vi nog åka lite mer skidor - tjohoooo! Jag är så sugen... När var det du skulle iväg och åka Cicci?

Svar på tråden När märker man av det?