• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Japp, andra delen i kväll tjejer! Bänkad framför tv:n!!!!

Brudsommar: Jag ska INTE ta reda på kön, vill ha en överaskning efter 9 månader...

Frejis, hej gumman! Jo men kompisen tränar redan, hon har visat sitt gym och berättat vad allt hon har i kylen innehåller, bara light produkter! ha ha ha Bortskämd skit korv är vad hon är, jag är svintrött på henne, men samtidigt vill man ju vara till hjälp, men nu måste jag samla ny energi först

japp, spännande med UL... kommer rapport i morgon!

• BrudSommar2006

Thailands brud, usch det låter som att du haft det riktigt jobbigt, vilken otur. Men som muggles skriver så behöver ju ett MF inte betyda någonting alls inför försök nummer två, det är ju tydligen rätt vanligt med MF i början fram tom v12. Fast jag förstår ju om du vill känna att du lämnat det här bakom dig innan ni försöker igen. Hur länge har du blivit rekommenderad att vänta?

• Bröllopstokiig

Mugglan; nu vet jag vad det ligger, googlade fram det... Jag kan tänka mig att käka vid 18:30 - 19:00 tiden om det passar dig... man blir så hungrig nu för tiden

• Liten med Mindre

Stackare Cicci - du som skulle ha en sån kanonhelg. :(

Nåja, du får se fram emot något skoj idag istället. :) Spännande!

Själv längtar jag som en tok till att få gå till frisören nästa måndag. :D Man får vara glad åt de små sakerna. (Aldrig ser håret så hemskt ut som när du just har bokat en klipptid och det är eeevigheter kvar.)

Dessutom hittade även jag en dop-tårtspade som jag känner mig rätt nöjd med. Stilren och inte svindyr. Kanske snudd på för enkel - men den passar i alla fall till det mesta andra i bestickväg. NK har ett bra sortiment för den som inte vill ha krusiduller i silver, lite trendigare.

• Frejis

Cicci - oj, hon borde träna 14 ggr i veckan för att göra sig av med all energi :) för att då orkar hon inte gnälla, förhoppningsvis ;)

Men det är bra att du fokuserar på dig själv och din lilla bebis. Det är det viktigaste.

• Page

Cicci, Om din kompis är deprimerad på "riktigt" kan du i alla fall inte hjälpa henne. Slösa inte bort din energi på det, deppiga människor är verkligen väldigt krävande. Om hon är bara lite låg kanske hon tar till sig ditt mejl och tänker efter.

• Bröllopstokiig

Page: Hoppas det, men jag tror hon kommer stressa upp sig för mitt mail, för det var ärligt om jag säger så...

• BrudSommar2006

Oj vad den lille sparkar hela tiden, det är helt otroligt att det känns så lite på utsidan när det känns som att hela magen hoppar från insidan! Ibland kan man känna på utsidan beroende på hur den ligger men det känns som att hela magen borde hoppa!

• Page

Mindre, Visst är det pinsamt att gå till frissan när man är så ful i håret?? Konstigt egentligen.

Jag brukar alltid be om ursäkt för den fula utväxten (som om de brydde sig).

• BrudSommar2006

Cicci, jag beundrar er som kan vänta! Själv vet jag inte hur jag ska få de tre veckor som är kvar till UL för att få veta vad det blir!

Nästa vecka är det försäkringskasseinfo måndag, amningsinfo tisdag och förlossningsinfo onsdag, undrar när man ska hinna jobba!

Svar på tråden När märker man av det?