• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Grrr - stressad och irriterad på mina skriverier. Äntligen klar med abstraktet, nu får jag sitta och pilla lite med korrekturet.

Mådde illa imorse, jättejätteilla, men det blev bättre efter att jag åt en apelsin. Apelsiner har gått åt här under de senaste dagarna :)

• Frejis

Inlägg i stim Muggles - here I come!

• Liten med Mindre

Bubbla pool gillar magen. :)

Jag har ju haft magproblem hela våren, och ömheten och svullnade började ju efter förra ÄL... Förmodligen någon reaktion på att sluta med medicinen (fast jag inte hade såna bekymmer innan jag började *muttrar*)

Nu vet jag ju vad som gör ont och försöker skippa BIM-hysterin denna gång.

*undrar om det märks när jag ljuger om sånt...*

• mugglesfan

BrudSommar: nä jag förstår mkt väl att ingen sagt ngt - jag tycker inte att det syns så mycket faktiskt. Men det var pirr som undrade. Mina kompisar ser det om jag har en tajt tröja på mig för de vet ju hur platt jag brukar vara annars. Men när jag kör lösare plagg på jobbet så märks det inte så mkt.

Nu har jag iaf snackat med chefen - jag orkade inte smyga med det längre. Nu när det är officiellt behöver jag inte tänka på att försäga mig och så kan jag ha ALLA mina kläder, även de gamla tajta tröjorna. Börjar tröttna på mina koftor nu...

• mugglesfan

Frejis, du har säkert skrivit det men vilken fas är du i nu? Snart BIM?

• Frejis

Mindre - jag tror på dig! :) *hoppas att det hjälper* Kommer verkligen att behöva ta en drink på onsdag, allt enligt trådens tradition.

Muggles - bim om en vecka, det vill säga dags att känna efter olika symptom och falsifiera dem som jag inte känner.

Jag är säkert helt galen, men jag körde med positiv approach under ÄL till skillnad från alla tidigare gånger. Får se om det hjälper, men det är mycket svårare att vara positiv nu.

• Thailands brud

Jag visste att jag var gravid 7 dgr innan jag skulle få min mens, kännde det på mig! Testade + 6 dgr innan BIM

Ömmande bsöt, humörsvängningar, trötthet, illamående hade jag.

Slutade dock i MA som upptäcktes i v.11

Har inte återfått min mens ännu och blöder fortfarande efter missfallet som blev komplicerat.

Kommer inte försöka på nytt på ett bra tag framöver.

• mugglesfan

Usch Thailandsbrud vad tråkigt med ett så sent MA!!! Hur länge har du haft blödningar?

• Thailands brud

mugglesfan:

5 veckor

• Page

Frejis, Skönt att ha blivit klar med din abstract! Haha, det är den jobbigaste delen!

Muggles, Så du har äntligen kommit ut på jobbet? Kul att ha lite mer att välja på i klädesväg.

Svar på tråden När märker man av det?