• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Aaaa, jag glömde att tillägga att jag har hundratals leverfläckar, pepplor och finnar (tom på armarna) att bära upp till min strandoutfit!

Jag hoppas nu bara att den där jävla kärringen ska komma NU om hon ändå hade tänkt att besöka mig den här månaden. Jag vill ju sola och bada och det blir svårt att dölja tampongsnöre i de minimala!

• sweetstreet

Men jag hoppas gärna för din skull såklart!!!! :D :D :D

Är bara lite mer reserverad för min egen skull....

Har gått på så många minor att jag liksom itne vill dra upp det där jädrans hoppet igen. Trist, jag vet. Men så är det.

• Page

Men om vi hoppas åt varandra?

• sweetstreet

ja visst är det sååååå frustrerande när man går "över tiden" om så bara någon dag.
    Hatar det!!!!!!! :[

För då är det där satans hoppet där och pickar på uppmärksamhet igen.
    Och så blir man så sabla besviken när kärringen kikar fram med sitt fula tryne ändå!! :(

• sweetstreet

Japp Page
    DEAL!!!!!! :D

Jag hoppas åt dig så hoppas du åt mig! :)

• Page

Jag tänker inte testa den här månaden, som jag brukar göra i vanliga fall. Min cykel har säkert bara fått spel och även om jag har hållt ihop väldigt bra vid tantbesök så är jag trött på alla minus!

• Page

Jag hoppas att de har ett internetcafé där så att jag kan titta in på tråden till nästa helg då det är dags för dig!

• sweetstreet

Äsch jag tycker det är coolt att du kommer glisa runt på stranden i värsta porrbikinin Page!!!!!
    Enbart tanken på det liksom piggar upp mig och får mig på gott humör!!!! :D

You go Girl! :)

Sedan kan alla blekfeta Kentucky-fried-cheicken-amerikaner och uppstoppade bratwursttyskar slänga sig i väggen, eller i vattnet snarare...!

Aaaah, vilken härlig syn!! :)

*ler*

• Page

FAN, nu sitter jag här och hoppas åt mig själv i alla fall! BORT dumma tankar!!!!

• sweetstreet

själaklrt ska du inte glisa runt Page!! (vet inte vad det betyder faktiskt...)
    utan Gliiiiiiiida runt på stranden!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?