• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Pirr, Fyyy vad trist med hyndan (Tack Sweet)som envisas med att komma varje månad! Tur att du har en sån härlig man!

Lapinette, Hoppas verkligen inte att hon smyger sig på dig i natt, eller i morgon! Håller fortfarande tummarna!

Sweet, Vad skönt att det gick bra på läkarbesöket och att din gynekolog verkar vara känd som bra! Visst är det lustigt hur lugnad man kan bli bara genom att få fart på saker? Planerarmänniskan i en blir tillfredställd när man har ett exakt datum.

• Page

Inget rött hos mig än, men jag har inte köpt en barnvagn än! Min cykel är precis som Sweet nämner 33-35 dagar så än är det inte så konstigt. Har inte så stora förhoppningar eftersom jag är inte helt säker på att vi fick till det vid rätt stund den här månaden.

Men hela den cykeln har varit konstig. Jag är nästan säker på att jag hade ÄL eftersom jag blödde lite vid ungefär rätt tidpunkt men nu börjar jag fundera på om min cykel har blivit gravt förskjuten.

Den här veckan, alltså BIM veckan, har jag haft lite ont i äggstocken, och inte den typiska mensmagen. Dessutom så har det varit en extrem våtmark i brallan OCH några dagar längtade jag verkligen för att skaffa mig en delfin eller en kanin (du behöver inte bli rädd Lapinette!). Typiska ÄLkänningar alltså, typ 2 veckor för sent!

• sweetstreet

Page,

Jag fick just en Victoria's secret katalog här. De skickar en ny typ varannan vecka....!

I denna var det mycket badkläder. Och jag kom såklart att tänka på din bikini! Du skulle garanterat gilla en hel del av VS's utbud tror jag!

De har väldigt mycket bikinis, baddräkter samt underkläder som man undrar vilka som köper dem!! ;)
    Och nu menar jag framförallt vilken typ av kropp man ska ha för att se bra ut i dem? Eller snarare vilken kroppstyp man har för att undvika att se ut som en blekfet attraktion på cirkus???? :D :D :D :D

Men med tanke på din bikini så gissar jag att du skulle kunna bära upp flera av dessa plagg på ett ypperligt vis! :)

• Page

Start september, En sån gråtattack har jag också haft den här månaden! Dumma hormoner! Hoppas att det ger sig för dig snart.

Jag kände mig grinfärdig helt utan anledning så jag sa faktiskt till min man att jag tänker gråta nu och det är helt utan anledning. Och det gjorde jag. I flera omgångar.

• Page

Hahaha Sweet! Men grejen är att jag aldrig skulle ha haft på mig den i vanliga fall! jag föll för övertygande övertalning från min man (läs tjat)! Jag har verkligen inte kropp att bära upp en sådan. Kanske inte blekfet men blek, pinnig med en uppsvälld mage och midja!

• sweetstreet

Oj!
    Page,
    jag kände ungefär likadant nu i veckan! :D

Överföll min man hemma i sängen vilket uppskattades :D :D :D

Men det var precis som det brukar vara vid ÄL. Fast en vecka efter min ÄL. Konstigt!!!!! :?

• Page

Jag gillar såna bikinis som har en hotpantsunderdel och ett linne!

Den saken som du såg på bild är ännu mindre i verkligheten (eller så känns det bara så). Men jag har besämt mig för att inte bry mig, skjuta fram de små knölarna, suga in magen och svassa runt på stranden i alla fall! Hoppas på många feta amerikanare och blekfeta tyskar. Jaja, jag generaliserar nu, men jag behöver det för att lura mig själv.

• Page

Min var inte hemma så jag fick underhålla mig själv! Hahaha, vem är intresserad av att höra DET???!

Ja, mycket konstigt! Undrar vad det beror på?

• Page

Ska vi låtsas att det tyder på något positivt? Vågar vi det?

• sweetstreet

Eh, jag vågar inte riktigt hoppas faktiskt.

Jag är ibland en riktig FEEEEGISSSS! :? :? :?

Svar på tråden När märker man av det?