• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hahaha Sweet! Det är bra att tanken roar dig! Mig också faktiskt! Jag sätter in bilder på vår sida sen så att vi kan skratta åt det länge!

• sweetstreet

Jädrar i min låda vad jag slinter på tangenterna nudå!!!! :o

Jaja,

ska ut och käka sushi!! Hurra!!!!!
    Gäller att passa på nu eftersom jag ju skälvklart är gravid nu och sedan inte får äta sushi på ett tag!!!! ;)

....eller hur det nu var....????? :?

;) ;) ;)

• sweetstreet

Javisst är det skoj när man kan glädja andra!!
    Och den gåvan har defintivt du Page!!!!! :)

• sweetstreet

Bilder låter toppen!!!

Kan tyvärr inte lova några bikiniblder på mig själv... Hu!!!
    man vill ju inte gärna skrämma bort folk!

• Page

Har jag sagt att min man förslog ett par träskor till sin strandlook??? Ännu roligare faktiskt!! Jag har fruktansvärt god fantasi så jag såg det framför mig och skrattade hårt och länge.

• sweetstreet

Jag gillar också bikinisar med lite "större" bralls. Gäran typ hot pants eller likande. Som du ju också gillar.

Mest är detta för jag har en rumpa som liksom inte riktigt döljer sig så bra i små minisar.
    Och sedan så väller ju låren ut om brallorna är för små. Och det är inte så snyggt. Inte mina iallafall. :)

• Page

Av någon anledning tycker jag att det är mindre jobbigt att visa pinsamma och fula kort på mig själv än de där jag poserar och försöker se normal ut. Bikinibilderna kommer dock försvinna fort från sidan. De kommer finnas där för att roa och inte för att man ska kunna äcklas gång på gång!

Jaaaa, passa på att äta lite sushi nu! Mmmmmmmm, vad gott!

• sweetstreet

Träskor??
    Varför då??

Varför inte ett par hedelriga gamla baddojs, à la flip-flops??????

Å andra sidan så kasnke ett pra jesussandaler vore bättre Page. Iallafall till din Tunika??? ;)

• sweetstreet

Haha!

Jag har nog kanppt ens några bilder på mig i bikini???

*funderar*

Jo förresten! I somras när jag var hemma hos mamma var det ju så jädrans varmt att jag bad henne sätta på vattenspridaren på gräsmattan. Sedan sprang jag genom den. Som man gjorde på dagits typ. Min man tyckte det var fruktansvärt lustigt så han fotade mig då....

• sweetstreet

Men jag tänker INTE sätta in de bilderna på vår fotosida!!!!!!! :o Nooop!!!!!

Möjligtvis skulle jag kunna maila de till dig senare Page som "betalning" för att få se dina! ;) :D :D

Svar på tråden När märker man av det?