• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Han vägrar att ha på sig skor utan stålhätta! Så flip flops eller sandaler funkar inte! Äh, vill han svettas som en gris får han göra det, men inte i ett par träskor! *ryyyser*

• sweetstreet

Nu ska vi ut på sushijakt!!
    Ha det gott Page och håll Tanten borta!!!!!!

• Page

Hehehe, eller så skaffar vi en speciell sida så att alla får sätta in sina pinsamma kort!

Fast sprinkelbikini låter faktiskt härligt! Lagom barnsligt och somrigt!

• Page

Njut av dina sista sushibitar nu!!

• Lapinette

Hallå, har man inte mammasushi i USA??!!! Jag gillar den skarpt så när jag äter sushi med mina kollegor måste jag alltid tillägga - nej, jag är inte gravid. På den är det avocade, räkor och omelett. Ingen rå fisk.

Visst är det jäkligt när tanten inte kommer punktligt! Oavsett om man inte vill tänka på det så kommer tankarna glidandes...kanske, kanske.....kanske??!!! Hmmm...har faktiskt sett en film och inte alls tänkt. Försöker med den där förträngningsmetoden, vad då ...mens??!!! Inte jag, har slutat med sånt!

• Page

Den har alltså inte kommit än Lapinette? Arrh, för denna väntan!

• Page

Just det, det skulle jag ju skriva också:
    Muggles, Har du provat köpa byxor med ett större tummått i midjan? En liten ökning i midjan räcker kanske till för magen men blir inte för stora över låren och baken.

Vet inte om du är en stor klänningfantast men de är annars jättebra! Kanske en söt snickarmodell? De har oftast knappar i sidorna så att de kan hänga med länge. Bara strumpyxor till nu när det är kallt, jättesmidigt. Det finns också strumpbyxor för gravida.

• sweetstreet

Lappis,

nej ngn specicell "mammasushi" finns inte här vad jag vet. Å andra sidan finns det så otroligt många olika typer av sushi här att iallafall jag blev helt ställd första gången jag skulle beställa. Så det finns massor att välja på som inte innehåller fisk! Om man nu inte vill äta det. Själv tycker jag att fisken är godast, så jag äter nog mest fisk, men har en kompis som inte alls gillar den råa fisken så hon äter alltid "vegetariska atlernativ".
    Ha, fast en av de godast rullarna här är faktiskt den sk "california roll" som innehåller avokado och kanske räka??? Ja, det är iallafall ingen fisk i den.

Var på en av våra favvosushiställen här i närheten där man får äta hu mycket man vill för ca 20-25 dollar! MUUUUUUMS!!!!!!!!!!
    Man beställer liksom in vartefter så allt man får in är ju ändå alldeles nygjort! :) :) :)

Enda regeln är att man MÅSTE äta upp vad man beställer annars får man straffavgift!!! Men det är ju inte så svårt att förstå en sådan regel. Annars skulle folk säkert beställa in hur mycket som helst som restaurangen sedan skulle vara tvungen att slänga.

Håller tummarna för er båda två nu Lappis och Page!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Förresten Lappis eftersom du är halvjapansk kanske du är otroligt duktig på att göra egen sushi???

En av mina kompisar här är halvjapansk och hon gör jättegoda rullar!!!!! :)
    Men hon kan nästan ingen japanska så hon har lärt sig shoppa på de olika asiatiska ställena tillsammans med sin mamma (som är från Japan).

• Snart så....

Morron i tråden,

*viskar till Page & Sweet* VÅTMARK?? Ni kommer väl ihåg att jag hade som ÄL veckan innan BIM?????? Plussitvt... :D :D :D

Själv har jag ont till och från i bäckenet samt att brösten börjat göra riktigt ont igen
    Har på mig min "mötesskjorta" idag och fick sätta i flera säkerhetsnålar för att visa brösten genom glipor. Hmmmm tror jag måste ha en rejäl shoppingtur till helgen.

Svar på tråden När märker man av det?