• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Hej alla! Liv i luckan som vanligt ser jag
    CicciL:
    Så spännande med UL idag - kom i håg att ta med videoband så kan ni titta hemma också (om ni gör UL på MammaMia alltså). Lycka till!

• mugglesfan

Cicci: jag kan hämta upp dig med bilen för jag kör ju ändå ha ha. Jag kan hämta dig 18.15 på Storgatan (tvärgata till Avenyn) för där kan jag stanna med bilen. Så kör jag dig hem efteråt, det är ändå på vägen för mig.

Sjöporten, Sjöslaget el vad det nu hette

Page: när ska du testa? Hur många dagar tänker du vänta på tanten?

• Page

Brudsommar, Lär dig att sticka eller hitta något totalt meningslöst projekt! Hahaha, nej, jag förstår, det är ju olidligt spännande!!

• mugglesfan

Brudsommar: 4D? Herregud, jag trodde 3D var nytt... Finns det 4D också

• BrudSommar2006

Page!!!! Jag vill också veta när du tänker testa!!!

• Liten med Mindre

Page - jo, känner mig gräslig i håret. Förmodligen inte så illa, men jag har verkligen svårt för tjejer med långt hår som är supertunnt i topparna. Tycker det är snyggare med kortare men välvårdat hår.

Och nu sitter jag här med eländigt stripiga testar och lååångt hår. Usch! Skäms över mig själv. Men min egen frisör är ju fortfarande mammaledig, och det är så jobbigt att välja en ny. *försöker bortförklara*

• BrudSommar2006

Muggles, ja, det står att det ska vara 4D, men jag vet inte riktigt vad det innebär, är det att den rör på sig som är den fjärde? Eller är det ljudet kanske? Eller att man får se de riktiga ansiktsdragen (vilket mannen tycker verkar läskigt)? Jag är inte så tekniskt insatt som du hör!

• Page

Kan man spela in UL??

Jag tänker inte testa denna gången, om inte tanten är typ försvunnen i två veckor! Jag är faktiskt nästan helt säker på att det är stress som håller den tillbaka (har grym resfeber)!

• Page

Inte för att det är så stort problem men jag tycker också att det är pest att hitta en ny frisör!

• A.M.

brudsommar och muggles: ja det är rörelsen som är den 4:e dimensionen i 4D

Svar på tråden När märker man av det?