Å som vanligt är jag seeeeent in i tråden. Alla har gått hem :(
Jaja... får väl pladdra lite själv här då igen :D
Thailandsbrud,
tycker det låter förskräckligt med din BM!!!!!! :o :o
Men som sagt, du får mer än gärna hänga här med oss i tråden! Även om du kasnke vill vänta ett tag innan du ger dig in i försöka-bli-gravid-racet igen. Kram till dig!!!!
Mugglan,
shit, jag kände mig defintivt träffad av din kommentar ang förkortningar deras betydelse.....!!!!! :o ;)
Vi har ju såååå många förkortningar på jobbet, och i ärlighetens namn måste jag säga att jag ofta inte har riktig stenkoll på vad de egentligen betyder. Alltså jag vet ju vad förkortningarna ÄR för något men jag har inte alltid superkoll på varför just den 3-bokstavskombinationen används (dvs vad de står för exakt). Ojoj, måste kasnke läsa på lite bättre!!!!
Å andra sidan känns det inte lika allvarligt som när man arbetar i ett yrke där en stor del av ens jobb faktiskt går ut på att man ska förklara saker o ting för "mindre vetande", som t ex läkare/sjuksöterskor i kontakt med "patienter". Eh, det är iallafall min alldeles egenhändigt ihopsnickrade ursäkt.... *rodnar*
Men jag ska verkligen försöka bättra mig!!! :)
Cicci,
Åååååå vad spännande med ditt UL!!!!!! Jeeeehooooooo! Man blir ju alldeles pirrig i kroppen bara man läser om det här i tråden! :) Ser med spänning fram emot din beskrivning!!!!!
Page och Lapinette,
låter väldigt väldigt spännande!!! Håller tummarna!!!! :)
Själv har jag gåttt från typ våtmark till snustorr. Så ungefär motsatt dig Lappis! Hm, vad nu detta kan betyda?????? Jaja, har inga höga förhoppningar trots allt. (eh, vem försöker man egentligen lura?!?!?! ;) )
Mindre,
låter bra med att din mage ska få gymma lite!!! :) Min mage blev supergasig den med sedan igår. Oooops! Tur man inte har luktdatorer!! :D :D :D :D
Kan man bli gasig av överdos sushi????????
Syrran,
järntabletter kan man få väldigt ont i magen av. men det finns olika sorter, så om man får problem med en sort så kan man försöka byta till ngn annan. Tror jag åt ngt som kallades "Hemofer" eller liknande för flera år sedan (var blodgivare) och de fungerade jättebra och jag fick inte alls några magproblem av dem. De andra jag ätit tidigare fick jag ont i magen av. Så testa attt fråga på Apoteket. de brukar ha koll.