• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Ngn som har länken till AMs blogg kvar förresten? Jag har tappat bort den, jag ville skicka länken till en reseintresserad kompis (en av dem som gett dig SA-tips Lappis ).

• Snart så....

Vickan, då har jag missat att de öppnat igen. De hade stängt efter jul i ca 1 månad

Lappis, har mensen kommit? Annars håller jag med Muggles, det kändes hela tiden som mensen skulle komma men det gjorde den inte :)

• BrudSommar2006

Lapinette, fast är inte mensen någon dag sen än bara? Inte säkert att något gått snett för att den dyker upp idag tänkte jag. Fast vi fortsätter att hålla tummar och tår här! Men som Muggles föreslog, om det inte blivit något den här gången kanske det inte är så dumt att börja utreda? Om det är så enkelt som att någon hormonnivå eller så är lite fel och som går att behandla så är det väl lika bra att få veta.

• Snart så....

har just insett det obehagliga faktum att jag inte kan ha min vanliga byxor mkt längre. Mina jeans som jag har på mig nu hasar ner under magen, spelar ingen roll om jag har skärp.

• Lapinette

Det är blod...jag har sett det och visst den är bara ett par dagar sen men det var samma sak förra månaden så jag tror inte det är något konstigt med det hela bara att för varje dag den inte dyker upp så inger det förväntningar...så jäkla trist!

• Lapinette

Jag funderar på att ringa och boka tid hos min läkare...dock sa han åt mig när jag var där för 2-3 månader sedan att jag var välkommen tillbaka när vi har provat i 1 år.

• A.M.

muggles: JAG har länken : minstoralillavarld.blogspot.com/
    Fast den fokuserar inte på resor just nu (även om ambitionen finns kvar ...) mer på Världens Gladaste Bebis
    Lapinette: Tror ändå på att det kan vara något! JAg hade som menssmärtor fast ingen mens kom, bara en Livia 9 månader senare! Hoppashoppas!
    Page: Testa!
    Snart så: HAr du kollat PoP mammabyxor på deras hemsida?

• mugglesfan

Men ni är ju bara några månader ifrån ett års provande - jag skulle ha ringt redan nu. El vet han om att ni började i juni? Bläää, att det var blod ändå. Jag trodde att den kanske inte hade visat sig, bara mensvärk. Åh, vad trist!!! Och det är inte brunt blod heller utan tantrött??

• Snart så....

AM: kollade på deras byxor och ska ta mig en tripp för att se dem i affären oxå. Tänkte göra en rejäl shoppingrunda i helgen :)

• Lapinette

muggles - tantrött!!! Ingen tvekan. Ångrar att jag gick till gyn i okt/nov och kollade mig. Skulle ha väntat lite längre. Han vet om att jag åt piller t o m maj.

Svar på tråden När märker man av det?