Page, själv torkade min våtmark liksom upp! Hm kasnke blev det väldig torka där inne?????
Mer äckelvarning!!! :o
Vet inte alls vad som hände, men efter att ha haft det riktigt plaskigt ett tag så är det nu knappt ens normal fukt.
Fattar NADA! Det är ungefär som det brukar vara just efter att tanten varit på besök. För då brukar det vara torrt som fnöske ett tag. Innan snigelspåren innan ÄL sätter igång...
Jaja, jag har ändå gett upp ifråga om att försöka mig på att tolka min kropp. Nuförtiden kan jag lika gärna försöka spå väder två månader fram i tiden.
Ungefär:
"Känner lite i höger lilltrå, en liten dragning så det blir nog lite skurar i slutet av april."
och:
"Känner en lätt dragning i högra delen av tjejmagen (eller är det bara vanliga gasbubblor i nedre delen av tjocktarmen???) så kanske kanske är det ngt på gång som kan ge utslag på en sticka om en vecka????"
Hur är det med Saida??????
Kan man kanske rådfråga henne ifall hon kan se ifall det finns någon liten blastocyst som gömmer sig i min äggledare????
Sweet: "Saida, jag har tappat bort mina framtida barn. Tror du att du skulle kunna hitta dem, iallafall något av dem?" *räcker fram ett par trosor som användes vid ÄL så att Saida ska kunna få riktigt bra vibbar*
Saida: "Ååååå, ja, jag tycker mig se något" *SAida sluter ögonen och går in i sig själv* "Ja, dnågot är det. Och det är på ett mörkt och varnt ställe." (nähä, verligen!!!! VAR kan det vara????)
"Jo! jag ser nu att det helt klart är någon som simmar i en mörk varm tunnel. Men tyvärr gör avsaknaden av lampor att jag itne kan se vem det är. Men du kommer definitivt få besök i framtiden." *Saida slår upp ögonen och tittar direkt på mig ler och säger* "Det blir 850 kronor tack!"
Det svåra är väl att verkligen få veta om det är en liten cellklump som så småningom ska kunna utvecklas till en individ, eller om det är tanten som åker hjulångare längs Röda Floden.
Hm!
Nej vid närmare eftertanke tror jag att jag skiter i Saida!
Förresten lever hon än????