• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Ah Page,

Jag håller de både för dig och Lappis!!!
    :)

Man vet aldrig vad som kan hända med våtmark och menskännngar men inget blod!!

• sweetstreet

A.M

Jag var nyss in oh lkollade Livia på bloggen! Låter som du fått världens underbaraste bebis!! :) :) :)

Haha, men som en kompis till mig sa om sin lilla dotter (nu ca 1 år) "hon är en ängel hela tiden. Man tror nästan något är fel. Men man lär ju få äta upp det den dagen hon blir tonåring...suck..."

Fast riktig så illa måste det ju faktikt inte bli!!

Vi har en egen hemsida faktiskt som vi försöker blogga på lite grand ibland. Men det blir inte alls särksilt ofta. Det är mer fråga om att att vi skriver in om vi gjort något särksilt eller om det hänt något annorlunda, t ex besök etc. Och så lägger vi upp foton där också. Allt för att familj och vänner hemma i Sverige ska kunna fälja lite vad vi gör här borta på andra sidan Atlanten. Men som sagt, det är inte alls en "seriös bloggsida" utan mer för att visa folk vi redan känner vad som händer.
    Men det brukar uppskattas iallafall.

Vill inte lägga ut hemsidan här i tråden för det känns lite för privat, men om du är intressrad kan jag skicka länken till dig via e-mail. Om du lägger ut din e-mailadress alltså.

• sweetstreet

Page, själv torkade min våtmark liksom upp! Hm kasnke blev det väldig torka där inne?????

Mer äckelvarning!!! :o
    Vet inte alls vad som hände, men efter att ha haft det riktigt plaskigt ett tag så är det nu knappt ens normal fukt.

Fattar NADA! Det är ungefär som det brukar vara just efter att tanten varit på besök. För då brukar det vara torrt som fnöske ett tag. Innan snigelspåren innan ÄL sätter igång...

Jaja, jag har ändå gett upp ifråga om att försöka mig på att tolka min kropp. Nuförtiden kan jag lika gärna försöka spå väder två månader fram i tiden.

Ungefär:
    "Känner lite i höger lilltrå, en liten dragning så det blir nog lite skurar i slutet av april."

och:

"Känner en lätt dragning i högra delen av tjejmagen (eller är det bara vanliga gasbubblor i nedre delen av tjocktarmen???) så kanske kanske är det ngt på gång som kan ge utslag på en sticka om en vecka????"

Hur är det med Saida??????
    Kan man kanske rådfråga henne ifall hon kan se ifall det finns någon liten blastocyst som gömmer sig i min äggledare????

Sweet: "Saida, jag har tappat bort mina framtida barn. Tror du att du skulle kunna hitta dem, iallafall något av dem?" *räcker fram ett par trosor som användes vid ÄL så att Saida ska kunna få riktigt bra vibbar*

Saida: "Ååååå, ja, jag tycker mig se något" *SAida sluter ögonen och går in i sig själv* "Ja, dnågot är det. Och det är på ett mörkt och varnt ställe." (nähä, verligen!!!! VAR kan det vara????)
    "Jo! jag ser nu att det helt klart är någon som simmar i en mörk varm tunnel. Men tyvärr gör avsaknaden av lampor att jag itne kan se vem det är. Men du kommer definitivt få besök i framtiden." *Saida slår upp ögonen och tittar direkt på mig ler och säger* "Det blir 850 kronor tack!"

Det svåra är väl att verkligen få veta om det är en liten cellklump som så småningom ska kunna utvecklas till en individ, eller om det är tanten som åker hjulångare längs Röda Floden.

Hm!
    Nej vid närmare eftertanke tror jag att jag skiter i Saida!

Förresten lever hon än????

• sweetstreet

Äsch, nu har jag visst börjat spåra ur igen. Ber om ursäkt!!!!!

Page, jag hoppas iallafall att du testar dig innan du åker på er resa.
    Eller om du bestämmer dig för att inte testa innan så hoppas jag att du kanske gör det under resan och då knatar in på närmaste internetcafé för att meddela oss resultatet!!!

Hur länge ska du vara borta??

• Page

Hahaha Sweet! Fantastisk bra idé men vi får nog hoppas på att Saida kontaktar oss från den andra sidan! Jag håller med om att det inte är någon mening med att känna efter, allt är så konstigt nu,

Vi är borta i två veckor. Kommer få BTabstinens!!!!!

• Page

Hmmr, det vore jätteskoj att få titta på er sida. Om det känns ok för dig och din man!

• sweetstreet

Haha Page,
    så Saida har "gått vidare" ja där ser man. Är inte alls så uppdaterad som jag borde inser jag, ;)

Jovisst an du få se vår hemsida. Vill bara inte lägga ut den här på tråden.

Om du har en e-postadress som du kan tänka dig lägga ut här så kan jag skicka länken till dig.

• sweetstreet

Den är inte så uppdaterad än dock..

• Page

Har faktiskt fixat en hotmailadress så att jag kan "kontrollera" kattens tillvaro när vi är borta. Skratta inte ihjäl dig över det töntiga namnet men jag lovar att allt vettigt var upptaget. Även ovettigt...
    dominikanskasemester@hotmail.com

Svar på tråden När märker man av det?