• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Vanner fan - trodde du skulle skicka mannen till Yokohama, pa riktigt alltsa...men sen forstod jag att det var namnet pa ett sushistalle.

Har Page dragit ivag pa semester utan att gora ett gravtest och beratta for oss?

Japp, imorgon blir det absolut fika pa jobbet. Semlor! Tycker det ar gott men i lagom mangd. Tror jag bara atit just pa fettisdagen de senaste aren men nu tror jag att jag ska kopa hem till man och svarmor pa onsdag (det ar da hon kommer).

• Lapinette

september, tack kan du halla dem i natt ocksa? Fortfarande inte nagon tant i sikte trots ihardig pappersmuffande.

Fragade mannen vad vi skulle gora om jag ev. ar gravid. Jag menar, svarmor kommer ju hit och om jag inte dricker vin forstar hon. Men jag sa aven till honom att vi inte ska hoppas for mycket...for den kommer sakert?...eller?

• Page

Nej nej Lapinette, jag drar ingenstans utan att säga till innan. Vi reser på torsdag, till Dominikanska republiken.

Fyfan vad värdelöst det du har varit med om Thailand brud! Man tror inte att det är sant! Hoppas att den hemska upplevelsen inte skrämmer er för livet och får er att avstå från att försöka!

Cicci, Hur var det på UL??

• Page

Guuud, allt matprat får det verkligen att suga i magen! Själv är jag för tillfället såld för Guldbågens friterade ost. Trots en otroligt gasig mage (som vanligt) så tycker jag att den ser ovanligt platt ut just nu. Har kanske ätit för lite fibrer!

Äckelvarning!

Jag var verkligen säker på att jag skulle få mens i dag. Känningarna inleddes av en omisskänlig...hmmm...hur ska jag säga det....nummer två sumpmark. Sen fortsatte det med riktig mensvärk och under shoppingstunden kände jag hur den rann till. När jag kontrollerade det sedan (ja, jag har gått runt med mensskydd i flera dagar nu) så var det inte tanten.

Lapinette, vad är det som händer med oss??

• Page

Jag är dock helt säker att det kan inte ha hänt något den här månaden. Under äl så hade vi det fullt upp och jag minns inte riktigt om vi fick till det på "riktigt" med alla rätta inblandade vätskor. Slarvigt av mig att inte lägga sånt på minnet. OM, tantfrånvaron antyder något annat än en sjuk resfeber så är det förmodligen lika troligt som att vinna på lotto.
    Frågan är om det kan ha blivit något förra månaden och utslagen på cb inte visade sanning. Men det känns också osannolikt.

Det bara snurrar i huvudet på mig just nu, men jag vill inte testa än. Det känns som bortkastade pengar.

• sweetstreet

Woooooooööööööuuuuooowwww! Page!!!!
    Det låter ju verkligen som något spännande!!!!!!!!

Och Lappis!!!! För dig med! Ingen tant än! Jeho!

Håller alla fingrar och tår jag kan för er båda!!!! :)

• Page

Tack Sweet, det var vänligt, men jag håller båda mina tummar för Lapinette, där sannolikheten är större!

• sweetstreet

Vänner,
    hemgjorda semlor i all ära, men jag föredrar faktiskt bageribakta!

Med mycket mandelmassa!!!!! Och den ska inte vara i grädden utan i brödet! MUMS!!!!

Vi gick förbi Scandinavia House idag men dt var stängt. Snyft!! Det är helgdag här idag (President's Day) så det var nog därför de hade stängt där. Men vi får gå dit någon annan gång.

Var även in på Baby's are us och köpte present till våra kompisars lilla nyföding :)
    Shit! Det är helt knasigt vad mycket gejer det finns där!!!
    Och min man sa att han verkligen förstod att ett sådant ställe kan göra en galen om man försöker få egna barn men inte "kan". Jag frågade om han tyckte de kändes jobbigt nu, men han sa att än var det ok, men han kände att det absolut kunde komma till ett sådant stadium om vi inte får till det inom hyfsat rimlig tid. Oj! Jag kände mig nästan lite chockad. Hade inte trott att han kände så starkt för något sådant!
    Vi hittade iallfall supersött Adidas set till tjejen! Fast hon kommer måsta växa i det för nu lär det vara alldeles för stort. Men de växer ju snabbt de där små!

Svar på tråden När märker man av det?