• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ska beställa tid hos min gyn men väntar lite till... De följande två ÄL är ju rätt trista ändå (försöker intala mig själv) då det innebär typ slutet av november eller decemberbarn.

• Lapinette

Det finna massor med hysteriskt att läsa här men då man även har ett annat liv så går jag endast in på mina favoriter och skriver. Tycker t o m att det tar för mycket av min tid...men är beroende.

• mugglesfan

Åsiktsmaskinen griper in igen (huka er!): varför är det så hemskt med dec-barn? Jag har förstått att det är många som vill undvika det men jag hajar inte riktigt varför? Enlighten me...

• A.M.

Fast jag startade en udda tråd också en gång : efterlyste en lite annorlunda tårttoppare (ett brudpar där bruden hoppat upp på brudgummen och hånglar loss med benen kring hans höfter) - men fick nästan bara svarstips om sajter som säljer gulliga caketoppers som ser ut som nallar ...

• A.M.

mugglesfan:
    Decemberbarn: Det är nog så att man tycker synd om dem dels för att de alltid är yngst i alla klasser och för att de fyller år nära jul (fast i s f är det väl synd om januaribarn också - äldst i alla klasser och fyller år nära jul?). Fast jag kan ha fel. Inte ofta men det händer

• mugglesfan

Men det ska ganska mkt till för att chocka mig nuförtiden här på BT - jag har blivit avtrubbad Så jag tycker inte det finns såå mkt kul längre. Den här tråden är klart roligast!

• mugglesfan

Själv är jag ett januaribarn och var alltid äldst, men jag känner inte att det har gett mig några men (fast alla kanske inte håller med om det höhö). Nä det tror jag inte, att du har fel, alltså. Nix, absolut inte.

• Lapinette

Det är ju ok när de än kommer. Det där med att ta det coolt de närmaste 2 månaderna är nog mest mentalt tänkande från min sida just nu. Trappa ned, inte försöka så mycket och framför allt inte tänka. OM det går! Skulle jag sen bli gravid så lovar jag att jag inte kommer att tänka - shit, den 29 december!

• A.M.

Eftersom jag själv är julibarn kan jag berätta att det inte är särskilt kul att ingen kompis nånsin var hemma på min födelsedag ... Fick äta tårta med min mormors kompisar ...! Jag tror att det är omöjligt att räkna ut den bästa månaden att föda barn - det blir bra i långa loppet!

• Page

Haha AM! Jag kan se dig framför mig hur du som en trulig tonåring äter födelsedagstårta med mormors kompisar!

Cicci; Kul med UL, synd bara att det inte blev riktigt så som du hade tänkt dig!

Jag är decemberbarn och tyckte att det var tråkigt att inte kunna hänga med mina kompisar och festa. Innan dess spelade det ingen roll. Älskade december med alla dess presenter! Födelsedag, andra namnnamnsdag, St Nikolaj och julen!

Har förövrigt inte testat än men om tanten inte dyker upp till kvällen så gör jag det!

Svar på tråden När märker man av det?