• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Sept: gnäll på! Vi tål det! Och då får vi andra också fortsätta gnälla om allt möjligt he he.

Snartis: när är den stora dagen? I höst eller? Vad vill du ha för slöja?

• mugglesfan

Har just blivit erbjuden en beg mörkblå/grå Teutonia Rocky -03 el -04 för 1000 kr - är den bra? Ni verkar ju vara barnvagnsexperter här i tråden! Jag har inte hunnit kolla på en enda modell IRL...

• Snart så....

Muggles, vi gifter oss juli 08 så det är ett bra tag kvar men har redan bokat allt.
    Jag vill ha en typisk spansk slöja helt i spets (är halvspansk)

• Snart så....

Muggles, fick du någon mer info om vagnen? Ligg, duo, combi??

• mugglesfan

Sept: jag tror inte du tynger ngn annan genom att berätta. Snarare kan du nog få hur mkt sympati som helst! Det är min erfarenhet när jag har berättat för kompisar om mina problem. Jag förstår dig absolut hur trögt det känns att behöva vänta till nästa vecka på VUL - jag vet ju hur trögt det var att invänta NUPPet. Även om inte det är samma sak direkt men...

• Snart så....

Inte den modellen vi valt men det är nog bra

• mugglesfan

Jag fick en bild - tror det är en ligg (jag kan ju inget om vagnar än!). Beskrivning: "i gott skick med alla tänkbara prylar till som parasoll, nytt regnskydd, väska..." Den ser fräsch ut på bilden. Det är bekanta till oss så vi kan inspektera den om vi vill. Men jag tänkte om det fanns ngt speciellt man skulle tänka på när det gäller den modellen, typ "nej, den är inte bra för den har inget vändbart handtag" (nu spekulerar jag bara!).

• mugglesfan

Aha, de kostar ju bara 2600 som nya!

Snartis: valde ni bort den av ngn anledning? Vad hade den som ni valde som var bättre?

Sorry, alla andra! Scrolla hastigt dessa inlägg

• Lapinette

Page - det låter otroligt lovande...håller tummarna för ett plus!

Svar på tråden När märker man av det?