• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Moppy förresten,
    jag förstår dig helt och fullt!!!!

Du är välkommen tillbaks i tråden när du vill!!!! Vi är här och väntar på dig! :)

• sweetstreet

Lapinette,

Gumman jag blev jätteldesen när du skrev om tantbesöket!!!!! :(

Usch! Fy Fan vad trist!!!!!!! Och att bli sådär himla ledsen. NÄE! Vill bara krama om dig!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet verkligen hur illa det kan kännas.

Kram igen!!!!!!

• sweetstreet

Page haha! Ja jag ska se om någon galning e-mail-bmbat mig????! ;) :D :D :D :D

• sweetstreet

Nu måste jag försvinna en stund tjejer. återkommer senare. Och kanske har Page testat då???? :? :)

• start september

Sweet, du sprider alltid sånt glatt humör när du vaknar upp där borta

Fortsätt gärna med det!!!

• start september

Nu ska jag moffa i mig semla och se om jag blir gladare av den. Annars blir det hem och sova, är trött och orkeslös fast jag borde jobba som bara den.

• mugglesfan

Och jag ska gå på möte fram till 17.30, sedan simma och äta med en kompis. Ikväll kikar jag inte och vill se plussitiva resultat!

Sweet: miss!

• Bröllopstokiig

Hej hej, nu har jag ätit 3 rätters lunch på Haga Forumio sthlm *proppmätt*

Tack sweet, du har rätt ag att det inte var "nytt" längre med UL, det var ju precis som Nupp/Kub, så det är väl det... men så klart kul att se bebisen igen

Frukt! Jag kan tala om att vi fick höra att man ska ta det lugnt med frukt de sista 2 månaderna pga av fruktsockret. Barnet ska inte få för mycket av detta för då blir de för "feta" i magen och de plockar upp det och allt annat lätt i slutet. Sen var det ngt med diabetes senare i åldern pga av detta... Men som jag förstod det så ska man äta med måtta Som med allt annat.... hi hi hi

• Bröllopstokiig

Skulle bara säga att jag kan luncha med dig Vänner-Fan i morgon.... jag har fått en avboka kundlunch! Eller Mugglan!! Men du var busy?

Svar på tråden När märker man av det?