• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

*ler* ja det var ett tag sen någon fick "riktigt" pluss. Var frullan sist? då var det typ efter nyår någon gång

• BrudSommar2006

Muggles, allt beror ju på vad man vill ha men Teutonia verkar ha bra vagnar så den blir säkert jättebra bara ni är nöjda!

För min del så vill jag absolut inte ha små hjul fram, många har varnat för att de blir jobbiga att dra så fort det blir snö eller man ska ut på landet i terrängen så vi prioriterade stora hjul framför svängbara. Tycker inte att det känns speciellt tungt att manövrera med vanliga fasta heller. Är man renodlad stadsmänniska är det kanske bättre med svängbara. Vändbart handtag kan jag däremot se fördelarna med men nu tänkte vi prova att klara oss utan, det går säkert bra det med.

• Liten med Mindre

Åtminstone är jag inte längre svältfödd på semlor. :) Har klämt dagens första, gott!

Och eftersom jag bara måste ha en hemgjord idag, så blir det semla efter träningen ikväll med.

Ska nog vrida upp motståndet och vikterna lite idag...

• Snart så....

undra om man kan äta för mkt frukt? jag har ju kommit över min frukt-illamående-fas så nu äter jag kanske 5-6 frukter om dagen. Banan, äpple, apelsin, plommon mm

• BrudSommar2006

Det var ett bra tag sedan någon fick ett plus som bestämde sig för att bli något, måste varit FruL vid nyår. Oj, det var länge sedan!

• Snart så....

ja välja vagn beror nog en helt del på vad man bor och användningsområde. Jag är ju tex ingen skogsmänniska så promenaderna kommer ju ske på bra grusvägar/asfalt

• Liten med Mindre

Snartis - så länge du mår bra kvittar det nog hur mycket frukt du äter. Får du däremot problem med blodsockret, matsmältning eller annat så får du kanske se över vad du äter.

• Snart så....

Mindre, ja får ha koll på det. Försöker ju liksom ersätta mackorna med frukt och det fungerar bra nu :)

• BrudSommar2006

Snart så, usch, jag har dåligt samvete för att jag äter så lite frukt och grönt, varje dag säger jag att jag ska bättra mig men tiden går och jag kommer aldrig iväg till någon bra affär. Dessutom är det så lite plats i magsäcken nu så jag har svårt att småäta mellan måltiderna och äta de mellanmål man ska.

• Snart så....

Brudsommar, det blir väl så när magen blir större, mindre plats för mat?

försöker vara duktig nu (ett tag tillbaka) med att äta bra/nyttigt. Har ju redan gått upp mkt och vill inte gå upp så mkt mer än själva barnet

Svar på tråden När märker man av det?